  • 181. Data: 2003-11-20 12:58:00
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpifl0.3vs6vhv.1@ghost.h02bca37b.invalid...

    > "Lepton" wnews:bph5t1$5ec$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > /.../

    > Uprzejmie proszę o obiektywne wskazanie niepoprawnie zamieszczonych
    > postów
    <cut>

    Mysle ze sie nie zrozumielismy, mi ten serwis sie bardzo podoba i bym w
    nim nic nie zmienial i chcialbym zeby jak najdluzej istnial i sie
    rozwijal.
    Mysle ze ta prosbe powinnes skierowac do osob ktorym sie wlasnie to nie
    podoba, ja podsunelem tylko pomysl ktory moglby moze doprowadzic do
    rozejmu... ale nie wazne, zauwazylem ze wlazlem za daleko, i tracam sie o
    nie swoje sprawy ;-)

    Pozdrawiam All,
    Lepton

    ps. Za rok pewnie znow sie pojawie tutaj... jak zwykle na chwilke ;-)

  • 182. Data: 2003-11-20 13:05:10
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > Wlasciwie to nie zauwazylem aby ktos Cie stad przeganial, ale nie czytam
    > wszystkiego...

    Ja takze nie :)
    Nie kazdy musi lubic psychologie i dyskutowac na tej grupie...
    Fajni jestescie, ale moja "przerwa" dobiegla konca i z innych powodow nie
    bede juz tutaj zagladal...
    Ale obiecuje ze zajrze jeszcze tutaj napewno, bo naprawde ciekawych tutaj
    rzeczy mozna sie dowiedziec,
    i czasami swoje problemy wyleczyc ;)

    Pozdrawiam,
    Lepton

    EOT

  • 183. Data: 2003-11-20 13:21:49
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

    Iście trenerskie zagranie..
    [(chamsk?) trolla]
    Czyżby z Klubu Spamerów?
    Nie zauważyłam jeszcze, Tren_Rze, żebyś napisał
    na pl.sci.psychologia coś wartościowego.
    Odkąd pojawiła się twoja ASCII kreacja, głównie mieszasz
    i przeszkadzasz w rozmowach. No cóż - niektórzy tak mają.

    E.
    --
    rozmowa z głupcem nobilituje tego ostatniego

    ps. Zostawiam całość twojego postu dla historii.

  • 184. Data: 2003-11-20 13:47:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    Olgierd <c...@w...pl> popełnił 19 lis 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:1i5wog95pzpu0.dlg@olgierd.gov.pl:

    > No wiesz? Chcesz uzależniać ochronę utworu od jego walorów
    > artystycznych? Tj. z bezwartościowym _z Twego punktu widzenia_
    > zdjęciem każdy mógłby robić co zechce??
    Nie!
    Pytam w jakich okolicznościach (przykład) zdjęcie z kamery
    przemysłowej jest, a w jakich nie nie jest utworem.
    Pytanie jest podprowadzjące by pytany wydusił wreszcie z siebie
    jakie cechy musi posiadać utwór by za taki był uznany.

    --
    pozdro
    poreba

  • 185. Data: 2003-11-20 13:50:06
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <EvaTM> miał rację
    ale:
    > Iście trenerskie zagranie..
    > [(chamsk?) trolla]
    > Czyżby z Klubu Spamerów?

    prosiłem o jakiekolwiek konkrety.
    wymigujesz się jak śliska żmija.

    > Nie zauważyłam jeszcze, Tren_Rze, żebyś napisał
    > na pl.sci.psychologia coś wartościowego.

    nie ty jesteś wykładnią wartości.
    ale włąsnie zaczynasz wywlekać na wierzch swoje motywacje.

    > Odkąd pojawiła się twoja ASCII kreacja, głównie mieszasz
    > i przeszkadzasz w rozmowach. No cóż - niektórzy tak mają.

    zawsze byłem gotów do rozmowy.
    twoja ocena jest dla mnie bezrefleksyjnie głupia. niestety.

    --
    *Ciężkie czasy!*
    Jak powiedział ruski sołdat, ściągając zegar z wieży ratuszowej

  • 186. Data: 2003-11-20 13:54:48
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "Lepton" w news:bpidr5$3jd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    /.../

    > Mysle ze sie nie zrozumielismy, mi ten serwis sie bardzo podoba i bym w
    > nim nic nie zmienial i chcialbym zeby jak najdluzej istnial i sie
    > rozwijal.

    Doskonale Cię zrozumiałem. Zostałeś zapewne przeze mnie
    "wmanipulowany" w odpowiedź jakiej chciałeś udzielić.
    Bardzo Cię za tę niezręczość przepraszam

    /.../
    > Lepton
    >
    > ps. Za rok pewnie znow sie pojawie tutaj... jak zwykle na chwilke ;-)

    Wracaj wcześniej głosie rozsądku!!!!

    All

  • 187. Data: 2003-11-20 14:14:54
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Edyta" <e...@i...pl> ihn
    news:bpd5ur$hoi$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Wolno ci kopiować itd...

    Eeee...

    Czekaj, czyli czy to oznacza, że jeżeli ja zrobię stronę o jakiejś
    określonej wąskiej tematyce, a ktoś sobie moją pracę oderżnie bez
    żadnych skrupułów, to ma do tego prawo? Oj, coś mi się widzi, że
    jakoś nie bardzo...

    FUT: pl.soc.prawo

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 188. Data: 2003-11-20 14:47:14
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > "ksRobak" w news:bphmq1$4d4$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam zacytować może całą wiązkę skradzionych na róznych
    > grupach dyskusyjnych postów będących odpowiedziami na
    > Twoje posty ?? Bradzo mi sie to kiedys podobało.
    > Mogę powtórzyć
    > All
    > ps. Czy Twoje krzyki mam traktować jako apel o wycięcie
    > Twojego jedynego postu jaki zdaje się figuruje w serwise
    > http://www.psphome.htc.net.pl
    >
    > ??

    Nie wątpię, że Ci się podobało wyszukiwanie na guglo/goglach
    jakimi to słowami co poniektórzy przyparci do muru zwracali
    się do ksRobaka aby zachować (w swoim mniemaniu) - twarz.

    Moje anonsy w sprawie PSPhome mają jeden główny cel.
    Witryna PSPhome NIE JEST serwisem Grupy Dyskusyjnej
    "pl.sci.psychologia" choć po mylącej nazwie można by tak sądzić.
    PSPhome to prywatna strona anonimowej redakcji z jawnym
    właścicielem który przedstawia się jako All ...ostatni z
    Gormenghast.
    Nie mam nic przeciwko Serwisowi GD psp i z niecierpliwością
    czekam kiedy taki powstanie. :-)
    \|/ re:

  • 189. Data: 2003-11-20 14:54:48
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

    > wymigujesz się jak śliska żmija.

    > nie ty jesteś wykładnią wartości.
    > ale włąsnie zaczynasz wywlekać na wierzch swoje motywacje.

    RE: dziwisz się, że Ludzie chcieli by przeczytać coś
    wartościowego a Ty jak katarynka, uniki, literki i w kółko
    te same stopki. Zaciął Ci się rozumek??
    \|/ re:

  • 190. Data: 2003-11-20 15:04:55
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl>

    > A Ty kogos takiego biles? Przeciez wiaderko jak bylo tak
    > pozostalo w piaskownicy do ktorej je przyniosles. Zgodnie z tym
    > co piszesz kradziezy nie bylo.

    Nie chodzi o to gdzie jest wiaderko, alle
    chodzi o to: "czyje jest wiaderko" :-)

    > Jesli idzie o te Twoje gazety. Czasem w jakims programie
    > telewizyjnym mowi sie cos w stylu:
    > - Gazeta xxxx napisala "........."
    > Myslisz, ze ktos pytal o zgode na zamieszczenie cytatu? Watpie.

    W telewizji mogą se zacytować jakąś gazetę (darmowa reklama)
    alle nie mogą przekłamywać treści. :)

    > Jesli chcesz jeszcze jakiegos przykladu to dam Ci cos z autopsji
    > (choc moze juz o tym pisalem) - pewien dwutygodnik zacytowal w
    > swoim artykule fragmenty z mojej strony. Nikt mnie nie pytal o
    > zgode, czy chce sie w tym artykule znalezc.
    > EOD z mojej strony.
    > pozdrawiam
    > Greg
    > Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
    > Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

    To że ktoś okradł Ciebie nie jest usprawiedliwieniem
    do okradania innych. ;)))
    \|/ re: