eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej › Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej
    From: Alex B <t...@a...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej
    Date: Sun, 23 Sep 2012 21:09:33 +0200

    Złożyłem wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego wobec adwokata
    do Okręgowej Izby Adwokackiej. W postanowieniu Rzecznik Dyscyplinarny
    Okręgowej Rady Adwokackiej odmówił wszczęcia postępowania
    dyscyplinarnego. Na to postanowienie rzecznika wniosłem zażalenie, które
    to zostało rozpatrzone przez Sąd Dyscyplinarny Okręgowej Izby
    Adwokackiej. Sąd ten zaskarżone postanowienie postanowił utrzymać w mocy.

    Szukając środków odwoławczych przeczytałem, że Sąd ten działał na
    zasadzie II instancji i jego postanowienie jest ostateczne. Czy
    faktycznie tak jest?

    Czy mam jeszcze jakieś formy odwołania/zażalenia/sprzeciwu/kasacji itp?

    Dziękuję za odpowiedź.

    --
    AB