  • 1. Data: 2002-02-18 15:17:59
    Temat: Postanowienia sądu a informowanie strony(zainteresowanego).
    Od: "Aleksander Kołodziejczyk" <o...@k...net.pl>

    Błache pytanie ale mnie nurtuje,
    Czy administracja sądowa ma jakiś określony czas na wysłanie postanowienia
    sądu w danej sprawie (u mnie dot. wniosku o wpis do hipoteki), czy może w
    ogóle nie musi zawiadamiać strony np.składającego taki wniosek co sąd
    postanowił (właśnie się dowiedziałem że miesiąc temu miałem odmowę [po
    trzech miesiącach czekania] i pani powiedziała że powinienem dostać pismo w
    tej sprawie z wyjaśnieniem, ale kiedy, jak postanowienie sądu zapadło
    miesiąc temu, sąd w miejscu zamieszkania, grrrr ?)

    Pozdrawiam,
    Olek Kołodziejczyk