  • 1. Data: 2002-02-18 12:59:23
    Temat: Czy jestem zobowiązany oddać klientowi plik nadający się do edycji?
    Od: p...@p...e.pl (Rafał Sitkowski)

    Czy składając i drukując klientowi katalog jego produktów jestem
    zobowiązany oddać mu 1.plik nadający się do edycji, 2.klisze z których
    drukowałem?
    Szczegóły dot. zamówienia
    1. Zdjęcia oraz przetłumaczony tekst dostarczył klient.
    2. Katalog tworzyłem na podstawie jego anglojęzycznego odpowiednika.
    3. Zamówienie zawiera sformułowanie "zamawiam skład i druk katalogu
    ..."
    4. Na katalogu istnieje podpis "Katalog wykonany przez (moja firma)",
    ale też (c) 2001 (ich firma)

    Pozdrawiam
    Rafał Sitkowski