  • 1. Data: 2004-12-27 19:48:38
    Temat: Porozumienie stron podczas okresu wypowiedzenia
    Od: "Pi" <p...@o...pl>

    Witam. Czy podczas okresu wypowiedzenia można rozwiązać umowę o pracę za
    porozumieniem stron? Chodzi o umowę o pracę na czas nieokreślony.

    Zależy mi na szybkim odejściu z pracy. Mam jednak trzymiesięczny okres
    wypowiedzenia. Pracodawca w tej chwili nie chce ustalić żadnego konkretnego
    terminu, jednak dopuszcza możliwość wcześniejszego rozstania. Chciałbym sobie
    zabezpieczyć najpóźniejszy termin przez wypowiedzenie. Gdyby jednak pracodawca
    dał się przekonać do wcześniejszego terminu, czy będzie możliwość zawarcia
    porozumienia stron, czy wtedy termin wypowiedzenia jest nieodwołalny?

    Ewentualnie jakieś inne rady, sugestie...

    Będę wdzięczny za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-27 19:51:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Pi napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > porozumienia stron, czy wtedy termin wypowiedzenia jest nieodwołalny?
    >
    > Ewentualnie jakieś inne rady, sugestie...

    Za porozumieniem stron można zawsze dopóki trwa stosunek pracy.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-27 21:53:04
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Pi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porozumieniem stron? Chodzi o umowę o pracę na czas nieokreślony.
    >
    > Zależy mi na szybkim odejściu z pracy. Mam jednak trzymiesięczny okres

    Zalezy dlaczego ci tak zależy.
    Słyszałem, że są tacy co po prostu idą do domu i tyle. Porzucają pracę.
    Ryzykują tylko tym, że zapłacą odszkodowanie w wysokości 3 swoich poborów.
    Jeśli Twojemu następnemu pracodawcy to nie przeszkadza... to w czym problem
    ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net