  • 1. Data: 2006-05-27 13:36:39
    Temat: egzekucja + zabezpieczenie alimentów = mozliwe?
    Od: "Krystian" <w...@w...pl>

    Moze ktos mi pomoze...

    Zasądzone alimenty(na mnie), ojciec nie płacił (płacił fund.ali), fundusz
    "znikł"-nikt nie płaci(mam 26l,student); ojciec-adres nieznany(znikł).

    Jego jedyny pozostały majatek (wczesniej komornik "zabral" wiekszosc majatku
    wielopokoleniowego - rolnictwo) to nieruchomosc (działka i zabudowania
    gospodarcze).

    Postanowilem dopomniec sie o "swoje". Na podstawie wyroku sadowego zlozylem
    wniosek do komornika o "wszczecie egzekucji".
    Komornik podjal wszelkie kroki (w bardzo szybkim tempie-ku mojemu
    zdziwieniu).
    Na pocztku czerwca komornik cyt. "Komornik wzywa wszystkie osoby, o ktorych
    nie ma wiadomosci, oraz inne osoby, ktore roszcza sobie prawa do
    nieruchomosci i przedmiotow razem z nia zajetych, aby przed ukończeniem
    opisu zgłosiły swoje prawa".

    Dodam ze wierzycieli jest duzo: zus, us, krus, bank...
    Moje pyt.

    1. Zakladjac wersje: komornik uzyska srodki finans. z licytacji. ja jako
    "pierwszy w kolejce", otrzymam zalegle alimenty(od konca istnienia Fund.
    Aliment., do dziś)
    Czy ja jako syn dłuznika(wierzyciel) mam jakiekolwiek mozliwosci prawne
    "zabezpieczenia srodkow z licytacji na poczet przyszłych alimentów?

  • 2. Data: 2006-05-29 10:02:46
    Temat: Re: egzekucja + zabezpieczenie alimentów = mozliwe?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krystian" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ja jako syn dłuznika(wierzyciel) mam jakiekolwiek mozliwosci prawne
    > "zabezpieczenia srodkow z licytacji na poczet przyszłych alimentów?

    nie wiem jak z bankami ale z tego co wiem, to twoje dlugi maja
    pierszenstwo przed panstwowymi, tak jest w przypadku mojej zony i
    alimentow na nia, teraz splacane sa dlugi jakie jej tatus narobil i jej
    zadluzenie wzgledem niej jest splacane jako pierwsze

  • 3. Data: 2006-05-29 17:23:37
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 27 May 2006 15:36:39 +0200, Krystian napisał(a):

> [...]
    > opisu zgłosiły swoje prawa".
    >
    > Dodam ze wierzycieli jest duzo: zus, us, krus, bank...

    jeżeli nie zgłosili się wcześniej do komornika to na 99% nie zwrócą na to
    uwagi.

> [...]
    > Czy ja jako syn dłuznika(wierzyciel) mam jakiekolwiek mozliwosci prawne
    > "zabezpieczenia srodkow z licytacji na poczet przyszłych alimentów?

    tylko to co jest w wyroku sądowym ani grosza wiecej.

    --
    pozdrawiam,