  • 1. Data: 2002-05-15 06:53:47
    Temat: Poradnik domowy zaplata
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam szanownych grupowiczow

    Mam dos powazny problem:
    Moja jeszcze nie zona ( ale to nie ma znaczenia bo dlugi jakie narobila tez
    ja przejalem po slubie) kiedys zamowila Poradnik Domowy niby miala byc to
    taka ksiazeczka na temat leczenia no i fakt po czasie przyszedl listonosz
    przyniosl paczke i kazal podpisac odbior. W paczce byl segregator, jakis
    maly gadget oraz kilka kartek o jakichs chorobach i ich leczeniu. Ch dziwne
    mial byc poradnik a tu segregator i kilka karteczek. Na ulotce dolaczonej
    bylo napisane ile za to nalezy zaplacic. Zona oczywiscie nie zaplacila. Po
    jakims czasie juz w skrzynce (nie przyniosl do rak wlasnych tego listonosz)
    lezala przesylka a w srodku oczywiscie kilka kolejnych kartek do tego
    poradnika oraz informacja ile za to sie nalezy. I tak kilkakrotnie sie to
    powtazalo. W koncu przyslali ponaglenie do zaplaty ale zona tez to wywalila
    do kosza. Wczoraj dzwoni facet z firmy i pyta sie dlaczego nie uregulowano
    zaplaty za te materialy a zona a to ze o niczym nie wie. Podal swoj nr
    telefonu i powiedzial ze ejzeli nie uiscimy zaplaty to zalozy sprawe w
    sadzie.

    Co mam z tym faktem zglosic. Nie mam checi placic. Materialy nedzne nadaja
    sie do kosza. Po kolejne nie wysylali pozostalych czesci poleconym. Po
    kolejne moglem wszystkeigo nie dostac, listonosze czesto myla adresy i nie
    docieraja przesylki na miejsce docelowe. Czesto mamy poczte ktora miala
    dojsc do kogos innego. Zona poczte takowa wystawia na skrzynke a co z nia
    sie dalej dzieje ... czesto lezy kilka dni i znika .. nie interesuje sie co
    z nia dzieje sie wiec czemu to niby mam miec pewnosc ze te przesylki nei
    aldowaly gdzies indziej.

    Pozdrawiam
    Oczekuje waszej opinii pomocy

    AJA
    P.S. Czy sesowne jest dzwonienie do nich i tlumaczenie sie? Ewentualnie
    zaplacenie za czesc ktora dostarczyl listonosz do rak wlasnych?

  • 2. Data: 2002-05-15 14:50:56
    Temat: Re: Poradnik domowy zaplata
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 15 May 2002 08:53:47 +0200), "AJA"
    <a...@w...iie.pz.zgora.pl> był(a) napisał(a):

    >Czesto mamy poczte ktora miala
    >dojsc do kogos innego. Zona poczte takowa wystawia na skrzynke a co z nia
    >sie dalej dzieje ...

    Widzisz, przeszkadza Ci, że inni zachowują się nie w porządku, a sam
    tak postępujesz? Byłbyś zadowolny gdyby ktoś Twoje listy wyrzucił na
    skrzynkę? Tak trudno podrzucić sąsiadowi? Albo odnieść na pocztę,
    jeżeli to z całkiem innej beczki przesyłka?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-05-16 07:56:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 May 2002, AJA wrote:

> [...]
    >+ maly gadget oraz kilka kartek o jakichs chorobach i ich leczeniu. Ch dziwne

    Pytanie brzmi - czy żona podpisywała umowę na dostarczenie
    "ciągu" :]
    Jeśli tak - należało zareagować po drugiej przesyłce (orientując
    się, że coś nie tak) i wypowiedzieć umowę; prawo pozwala tak
    zrobić również PO otrzymaniu przesyłki/zawarciu umowy (nie
    pamiętam ile dni, może ktoś rzuci wartością...)
    Jeśli umowy NIE BYŁO a firma bez zaproszenia posyła "śmieci"
    - to należy ich poinformować, że zostaną wydane jak sobie
    po nie przyjadą (za potwierdzeniem).

    To tak IMO...

    >+ Co mam z tym faktem zglosic. Nie mam checi placic. Materialy nedzne nadaja
    >+ sie do kosza.

    Nieważne. Twoje czy nie twoje ?
    Jeśli jeszcze da się uchylić - to oddać musisz.

> [...]
    >+ sie dalej dzieje ... czesto lezy kilka dni i znika .. nie interesuje sie co

    Acha. To my się już dłużej też nie interesujemy ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-05-16 08:03:50
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > skrzynkę? Tak trudno podrzucić sąsiadowi? Albo odnieść na pocztę,
    > jeżeli to z całkiem innej beczki przesyłka?

    Nie tego dotyczyla moja poczta, ale skoro juz o tym mowa to ile moge zanosic
    poczte komus? Nie jestem wszak listonoszem, przeciez moze sprawdzic lepiej
    gdzie zanosi poczte, a moze nei ma tam poczty do zaniesienia i sobie olewa
    sprawe.
    Mimo wszystko nie mam zamiaru zanosic poczty wiecej komus.

  • 5. Data: 2002-05-16 08:52:12
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Acha. To my się już dłużej też nie interesujemy ;>

    Dlaczego zaraz takie nastawienie wrogie, co mam plakac skarzyc sie poczcie
    ze ich pracownicy sie czesto myla niech cos z tym zrobia. Ilez mozna lazic i
    nosic. Ja mam tez swoje zajecia nei tylko roznoszenie czyjejs poczty.

    AJA

  • 6. Data: 2002-05-17 23:32:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 May 2002, AJA wrote:
    [...]
    >+ > Acha. To my się już dłużej też nie interesujemy ;>
    >+
    >+ Dlaczego zaraz takie nastawienie wrogie,

    Wiesz, między ironią a wrogością to jest przepaść :]

    >+ co mam plakac skarzyc sie poczcie
    >+ ze ich pracownicy sie czesto myla niech cos z tym zrobia. Ilez mozna lazic i
    >+ nosic. Ja mam tez swoje zajecia nei tylko roznoszenie czyjejs poczty.

    Ależ rozumiem :)
    My też mamy (różne zajęcia) - tylko znowu się nie obraź... !
    Po prostu napisałeś w tonie "ja to mam w..."

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-05-20 07:05:09
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Wiesz, między ironią a wrogością to jest przepaść :]
    Ironia jest gorsza od wrogosci a milczenie bardziej rani od klutni

    > Ależ rozumiem :)
    > My też mamy (różne zajęcia) - tylko znowu się nie obraź... !
    > Po prostu napisałeś w tonie "ja to mam w..."
    Zle widac sie wyrazilem i nie mam tego w D... po prostu jestem juz tym
    rozwalony ...
    Czasem to wydaje mi sie ze listonoszowi nie chce sie isc do nastepnego bloku
    i zaniesc poczty bo moze nei ma nic do zaniesienia i zostawia gdzie popadnie
    bylektorys numer sie zgral .. niech sobie domownicy mysla ze pomylil sie ...
    taka moja mysl

    Pozdrawiam
    Co zlego to nie ja AJA