    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poradnik domowy zaplata
    Date: Thu, 16 May 2002 09:56:19 +0200

    On Wed, 15 May 2002, AJA wrote:

    >+ Witam szanownych grupowiczow
    >+
    >+ Mam dos powazny problem:
    >+ Moja jeszcze nie zona ( ale to nie ma znaczenia bo dlugi jakie narobila tez
    >+ ja przejalem po slubie) kiedys zamowila Poradnik Domowy niby miala byc to
    >+ taka ksiazeczka na temat leczenia no i fakt po czasie przyszedl listonosz
    >+ przyniosl paczke i kazal podpisac odbior. W paczce byl segregator, jakis
    >+ maly gadget oraz kilka kartek o jakichs chorobach i ich leczeniu. Ch dziwne

    Pytanie brzmi - czy żona podpisywała umowę na dostarczenie
    "ciągu" :]
    Jeśli tak - należało zareagować po drugiej przesyłce (orientując
    się, że coś nie tak) i wypowiedzieć umowę; prawo pozwala tak
    zrobić również PO otrzymaniu przesyłki/zawarciu umowy (nie
    pamiętam ile dni, może ktoś rzuci wartością...)
    Jeśli umowy NIE BYŁO a firma bez zaproszenia posyła "śmieci"
    - to należy ich poinformować, że zostaną wydane jak sobie
    po nie przyjadą (za potwierdzeniem).

    To tak IMO...

    >+ Co mam z tym faktem zglosic. Nie mam checi placic. Materialy nedzne nadaja
    >+ sie do kosza.

    Nieważne. Twoje czy nie twoje ?
    Jeśli jeszcze da się uchylić - to oddać musisz.

    >+ docieraja przesylki na miejsce docelowe. Czesto mamy poczte ktora miala
    >+ dojsc do kogos innego. Zona poczte takowa wystawia na skrzynke a co z nia
    >+ sie dalej dzieje ... czesto lezy kilka dni i znika .. nie interesuje sie co

    Acha. To my się już dłużej też nie interesujemy ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd