  • 1. Data: 2003-09-27 19:47:46
    Temat: Pomóżcie!!! fałszywa szkoła
    Od: "mariusz" <z...@p...fm>

    Dostałem się na studia w 2001r. na wydział informatyki o kierunku grafika
    kom., na pierwszym semestrze okazało sie że szkoła- Wyższa Szkoła Finansów i
    Bankowości w Radomiu- nie posiada zezwolenia na prowadzenie takiego
    wydziału. W przeciągu roku uzyskali pozwolenie ale teraz gdy zacząłem trzeci
    rok jedynym kierunkiem na tym wydziale są sieci komputerowe a żeby dostać
    sie na grafikę musze mieć średnią 3,85 z wiodących przedmiotów. Przedmioty
    wymienione przez nich jako wiodące nie były moimi przedmiotami wykładanymi w
    poprzednich semestrach. Zaznaczam, że to studia prywatne i kierunek obrałem
    na poczatku edukacji. Nie wiem co mam robić, ponieważ poszedłem na studia bo
    interesowała mnie grafika komputerowa.Pracuje w agencji reklamowej jako
    grafik komputerowy.

    Pomóżcie mi w tej kwestii, gdyż straciłem dwa lata i dużo pieniędzy.
    Co mam dalej robić?