  • 1. Data: 2003-09-27 21:42:19
    Temat: Mam firmę budowlaną
    Od: "Rafał" <e...@p...fm>

    Mam taki problem, że wykonuje jako podwykonawca instalacje dla dużej firmy
    budowlanej i co miesiąc wystawiam faktury z terminem płatności 30 dni. Po
    tym terminie nie otrzymuje pieniędzy i nie mam za co kupić materiałów żeby
    wykonywać dalszą pracę ale firma od której nie otrzymuję kasy w tym samym
    czasie wynajmuje inną firmę instalatorską do wykonania tej roboty a mnie
    obciąża kosztami za opóźnienie w wykonywaniu roboty i kosztami wynajmu tej
    firmy. Przez to że firma która mnie wynajmuje mi nie płaci ja nie mogę
    skończyć pracy ale ta sama firma obciąża mnie kosztami. Jak to możliwe i czy
    można jakoś skutecznie zaradzić i odzyskać pieniądze?

  • 2. Data: 2003-09-28 00:05:23
    Temat: Re: Mam firmę budowlaną
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

> [...]
    czy
    > można jakoś skutecznie zaradzić i odzyskać pieniądze?

    W dzisiejszych czasach "normalna" sprawa, oni tylko czekają na to (((((((
    A jak masz w umowie ??
    Po jakim czasie niepłacenia możesz odstąpić od umowy??
    Kiedy GW może wprowadzić innego wykonawcę?
    itp.
    pozdr

  • 3. Data: 2003-09-28 18:47:06
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > można jakoś skutecznie zaradzić i odzyskać pieniądze?

    W chili obecnej możeszskorzystać z usug Krajowego Rejestru Długów - zmusi to
    GW do zapłacenia Tobie.

    Iwona
    w...@o...pl

  • 4. Data: 2003-09-28 21:29:25
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > W chili obecnej możeszskorzystać z usug Krajowego Rejestru Długów - zmusi
    > GW do zapłacenia Tobie.

    Przecież tu ewidentnie chodzi o puszczenie gościa z torbami, pieniądze które
    zafakturował przeznaczą na kary umowne i po sprawie (((((((((

  • 5. Data: 2003-09-29 08:41:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "tompac" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież tu ewidentnie chodzi o puszczenie gościa z torbami, pieniądze
    które
    > zafakturował przeznaczą na kary umowne i po sprawie (((((((((

    No to moze zglosic wniosek o upadlosc (za 3 dni) ?

    Boguslaw