eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pomocy - biuro podróży
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2005-07-29 09:18:07
    Temat: Pomocy - biuro podróży
    Od: "Przemo" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Mam do Was szanownych grupowiczów pytanie.
    Podpisałem z biurem podrózy umowę na wyjazd w formie All-Inclusie na wyjzad
    08.08.2005. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację że jednak tak oferta
    jest w formie śniadanie, obiadokolacja ze względu na to że hotel zmienił
    warunki umowy z biurem podrózy.
    Biuro odpowiedziało że może mi zwrócic pieniądze albo mogę skorzystac z tej
    oferty (bez all-inclusieve).
    Powiedzcie mi czy i gdzie mogę dochodzic swoich praw. Bo przecież (chyba)
    mam prawo żądac odszkodaowania.

    Pzdr
    Przemek



  • 2. Data: 2005-07-29 09:44:16
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemo napisał(a):

    > Powiedzcie mi czy i gdzie mogę dochodzic swoich praw. Bo przecież (chyba)
    > mam prawo żądac odszkodaowania.

    A co pisze w umowie, którą podpisałeś? Czy reguluje ona takie przypadki?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6


  • 3. Data: 2005-07-29 09:51:11
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: "Przemo" <p...@p...onet.pl>

    Tak

    Biuro może zmienic warunki uczestnictwa na 20 dni przed wyjazdem z przyczyn
    od niego nie zaleznych ale musi o tym poinformowac klienta.

    Pzdr
    Przemek

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:42e9fa70$1@news.home.net.pl...
    > Przemo napisał(a):
    >
    > > Powiedzcie mi czy i gdzie mogę dochodzic swoich praw. Bo przecież
    (chyba)
    > > mam prawo żądac odszkodaowania.
    >
    > A co pisze w umowie, którą podpisałeś? Czy reguluje ona takie przypadki?
    >
    > j.
    >
    > --
    > WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6



  • 4. Data: 2005-07-29 10:47:19
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > Biuro może zmienic warunki uczestnictwa na 20 dni przed wyjazdem z
    przyczyn
    > od niego nie zaleznych ale musi o tym poinformowac klienta.

    o matko! czy mozesz podawac pelna informacje, czy jest informacja 20 dni
    przed wyjazdem, czy nie?



  • 5. Data: 2005-07-29 11:10:55
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    8 sierpnia jest juz niedlugo.. a watpie by autor watku pisal tutaj tydzien
    po tym jak go biuro poinformowalo, wiec raczej termin 20dni do wyjazdu juz
    minal



  • 6. Data: 2005-07-29 16:43:06
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: "Artur Popielarski" <a...@i...pl>


    Użytkownik "Przemo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dccs8r$osv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witajcie
    >
    > Mam do Was szanownych grupowiczów pytanie.
    > Podpisałem z biurem podrózy umowę na wyjazd w formie All-Inclusie na
    wyjzad
    > 08.08.2005. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację że jednak tak oferta
    > jest w formie śniadanie, obiadokolacja ze względu na to że hotel zmienił
    > warunki umowy z biurem podrózy.
    > Biuro odpowiedziało że może mi zwrócic pieniądze albo mogę skorzystac z
    tej
    > oferty (bez all-inclusieve).
    > Powiedzcie mi czy i gdzie mogę dochodzic swoich praw. Bo przecież (chyba)
    > mam prawo żądac odszkodaowania.
    >
    > Pzdr
    > Przemek
    >

    Poszukaj na stornie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    www.uokik.gov.pl wśród klauzul niedozwolonych

    Artur



  • 7. Data: 2005-07-29 17:20:24
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: gonzaga <t...@y...uk>

    Artur Popielarski wrote:


    >>Biuro odpowiedzia?o ?e mo?e mi zwrócic pieni?dze albo mog? skorzystac z
    >
    > tej
    >
    >>oferty (bez all-inclusieve).
    >>Powiedzcie mi czy i gdzie mog? dochodzic swoich praw. Bo przecie? (chyba)
    >>mam prawo ??dac odszkodaowania.


    Moim zdaniem sa odpowiedzialni wobec Ciebie. Co konia obchodzi ze sie
    woz wywrocil? Jezeli agent nie zabezpieczyl takich mozliwosci zmian
    przez jego kontrahenta (co w przemysle turystycznym jest niemozliwe!),
    to jego sprawa a nie Twoja.

    Jezeli tak jest jak piszesz, to na 100% probuje Cie naciagnac w
    ostatniej chwili. Stary chwyt. Nie daj sie.




    >>
    >>Pzdr
    >>Przemek
    >>
    >
    >
    > Poszukaj na stornie Urz?du Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    > www.uokik.gov.pl w?ród klauzul niedozwolonych
    >
    > Artur
    >
    >

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1