  • 1. Data: 2005-07-29 09:19:43
    Temat: ważność legitymacji ubezpieczeniowej
    Od: maHo <m...@p...net>

    Witam

    Wczoraj miałem wizytę w ambulatorium, i w rejestracji powiedziano mi że
    leg.ubezp którą przedstawiliśmy jest nieważna, bo od 1 lipca legitymacja
    ubezpieczeniowa (chodzi konkretnie o legitymację członka rodziny, ale to
    chyba nie robi w tym przypadku różnicy) jest ważna 1 miesiąc od podbicia
    przez zakład pracy, a nie 6 miesięcy jak dotychczas.

    Przeszukałem isip.gov.pl, i jakoś nic nie znalazłem na ten temat. Google
    też jakby milczą (albo nie umiem szukać ;> ).

    Czy ktoś wie coś o tym?. Jaki przepis reguluje ważność książeczki
    ubezpieczeniowej?.

    A może mnie w rejestracji kantowali?

    pozdrav

    maHo

  • 2. Data: 2005-07-29 15:29:59
    Temat: Re: ważność legitymacji ubezpieczeniowej
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    maHo wrote:

    > A może mnie w rejestracji kantowali?

    Tez sie tego dowiedzialem w zakladzie pracy od kadrowej, jakies 2-3 mce
    temu; ale co i jak to nie wiem.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2005-07-30 08:07:27
    Od: maHo <m...@p...net>

    Filip Ozimek wrote:

    > Tez sie tego dowiedzialem w zakladzie pracy od kadrowej, jakies 2-3
    > mce temu; ale co i jak to nie wiem.

    Kurde, czyli wiadomo tylko że:
    - pewnie to jest miesiąc skoro druga osoba się dowiedziała tego samego
    - nie wie o tym nikt oprócz kadrowych i ludzi w recepcjach przychodni.

    Może ktoś jednak wie jaki przepis reguluje ważność legitymacji
    ubezpieczeniowej?. Chętnie bym sobie go wyszukał na isip.sejm.gov.pl i
    poczytał

    pozdrav

    maHo