  • 1. Data: 2005-07-29 06:25:15
    Temat: wniosek o KW, jak wyglada procedura?
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    Witam!

    Zlozylem wniosek o KW (dla spol.-wlas. prawa do lokalu) jakies 3 tyg.
    temu. Przy skladaniu wniosku Pani w Sadzie Rej. w Poznaniu powiedziala
    mi ze po ok. 2tyg. przyjdzie info z Sadu i bede musial uiscic oplate, a
    potem czekam jakies 1,5 miesiaca az wpis sie uprawomocni, czy jakos tak
    ..(?!)

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem cala ta procedure, czy ktos z
    grupowiczow moze mi jeszcze raz wyjasnic jak to sie odbywa. Troche mnie
    to niepokoi bo czekam juz 3 tydzien a z Sadu nie dostalem zadnej
    informacji, troche sie to opoznia, moze przez wakacje?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-29 10:31:18
    Temat: Re: wniosek o KW, jak wyglada procedura?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    newman napisał
> [...]
    > mnie to niepokoi bo czekam juz 3 tydzien a z Sadu nie dostalem
    > zadnej informacji, troche sie to opoznia, moze przez wakacje?

    Mozliwe, ze sie opoznia przez wakacje, bo gdy sedzia ma urlop to jego
    sprawy leza i kwicza. Najpierw dostaniesz wezwanie o oplate sadowa,
    bedziesz mial tydzien lub dwa na jej uiszczenie (nie zapomnij przy
    wplacie powolac numeru DzKw sprawy), potem rzeczywiscie mozesz czekac
    miesiac i dostaniesz poczta zawiadomienie o zalozeniu ksiegi i wpisie
    do tejze. Wpis jest prawomocny po 7 dniach lub 14 (zalezy czy sprawe
    rozpatruje referendarz, czy sedzia) od daty odebrania zawiadomien
    przez wszystkich zainteresowanych (czyli Ciebie i spoldzielnie, a
    jesli brales kredyt i wnioskowales rowniez o wpis hipoteki to rowniez
    bank), przy czym prawomocnosc plynie od tej daty, ktora jest
    najpozniejsza (czyli np jesli Ty odbierzesz zawiadomienie 3 sierpnia,
    a Spoldzielnia 5 to te 7/14 dni liczy sie od 5).

    pozdrawiam
    Gosia