    From: gonzaga <t...@y...uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy - biuro podróży
    Date: Fri, 29 Jul 2005 17:20:24 GMT

    Artur Popielarski wrote:

    > tej

    Moim zdaniem sa odpowiedzialni wobec Ciebie. Co konia obchodzi ze sie
    woz wywrocil? Jezeli agent nie zabezpieczyl takich mozliwosci zmian
    przez jego kontrahenta (co w przemysle turystycznym jest niemozliwe!),
    to jego sprawa a nie Twoja.

    Jezeli tak jest jak piszesz, to na 100% probuje Cie naciagnac w
    ostatniej chwili. Stary chwyt. Nie daj sie.