  • 1. Data: 2002-01-23 20:48:09
    Temat: Pomocy! Jakie odszkodowanie?
    Od: "Adam" <d...@w...pl>

    Moja babcia złamała sobie prawą rękę na dworcu PKP. Peron był nie
    odśnieżony, są świadkowie, babcia ma I grupę inwalidzką.
    Proszę o podpowiedź, czy może ubiegać się o odszkodowanie od PKP, jeśli tak
    to gdzie, w jaki sposób i w jakiej wysokości? Słyszałam, że można załatwić
    to polubownie z właścicielem posesji, w tym wypadku z PKP.

  • 2. Data: 2002-01-24 10:48:58
    Temat: Re: Pomocy! Jakie odszkodowanie?
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > to gdzie, w jaki sposób i w jakiej wysokości? Słyszałam, że można załatwić
    > to polubownie z właścicielem posesji, w tym wypadku z PKP.

    Hm cos slyszalem ze niekoniecznie musi dostac odszkodowanie od PKP wystarczy
    ze PKP wykaze ze zadbala o to by perony byly odsniezone ale mimo staran
    opady sniegu byly szybsze od tych co odsniezali .. i kicha .. hmm ale moze
    to pomoze :

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020110/prawo/prawo_a
    _8.html

    Pozdrawiam AJA