  • 1. Data: 2004-03-03 23:53:50
    Temat: Pomocy !!!
    Od: "marsh" <m...@x...wp.pl>

    Jestem pracownikiem prywatyzowanej firmy tzw.
    "jednoosobowa spółka skarbu państwa". Widzę
    w firmie liczne nieprawidłowości i postępowanie
    zarządu magące doprowadzić nawet do upadłości
    firmy (może jest to zaplanowane), a na pewno będące
    działalnością na niekorzyść spółki. Niestety zarząd, rada
    nadzorcza i urzędasy z MSP to jedna klika kryjąca jedni
    drugich. My załoga i zw. zawodowe mamy już tego dosyć.
    Chcemy złożyć zawiadomienie do prokuratury.

    Poradźcie jak to zrobić, z jakiego paragrafu i czy w ogóle
    jest sens, np. czy wtedy wreszcie te dupki z ministerstwa
    wreszcie się przestraszą i coś zrobią np. zawieszą ten zarząd itp.

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2004-03-04 15:57:28
    Temat: Re: Pomocy !!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marsh" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    Zawiadomienie można złożyć w dowolnej formie. Należy w nim opisać
    podnoszone zarzuty i nie musicie podawać kwalifikacji prawnej. Jeśli macie
    kłopoty ze sformułowaniem zarzutów, to sugerował bym wizytę w najbliższej
    jednostce Policji i rozmowę z kimś z pionu zwalczania przestępczości
    gospodarczej. Wydaje mi się to sensowniejszym rozwiązaniem.

  • 3. Data: 2004-03-04 17:56:09
    Temat: Odp: Pomocy !!!
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Daj znak do urbana