  • 1. Data: 2003-01-25 13:47:27
    Temat: Pomocy!!
    Od: "Gumis" <r...@w...pl>

    Witam zakladalem prad na dzialce, umuwilismy sie na 2500zl, pod koniec pracy
    fachowiec krzyknal kwote 5000zl, wyrazilem sprzeciw, gdyz jest to ewidentne
    naciagniecie, teraz elektryk powiedzial ze jak nie otrzyma reszty pieniedzy
    to nie uzyskamy odbioru gdyz kwota 1000zl ktora maksymalnie moge mu dac go
    nie satysfakcjonuje.Jestem w kropce i nie wiem co zrobic, pragne nadmienic
    iz umowa byla jedynie slowna ale jezeli nie dam mu pieniedzy nie otrzymam
    odbioru co zrobic w takiej sytuiacji?

    Roki.
    .........::::::::Don't Forget-Life Is A Rollercoaster:::::::........
    GG:1876374

  • 2. Data: 2003-01-25 14:12:44
    Temat: Re: Pomocy!!
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Weź widły do ręki i pogoń faceta bo piszesz , że umowa była na gębę .
    W takiej sytuacji poproś Zakład Energetyczny o wskazanie fachowca z
    uprawnieniami współpracującego z nimi . Może być każdy inny z uprawnieniami
    .
    Zapłata PO ODBIORZE przez Zakład Energetyczny i komplet dokumentów na
    stole.Cena była uzgodniona przed robotą i nie podlega negocjacji po
    zakończeniu roboty .
    Temu oszustowi nic nie płać .
    Niech cię odda do sądu -tak mu powiedz .Będziesz widział jak rura mięknie.

    Użytkownik Gumis <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0u4gr$36e$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-01-25 14:55:11
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    I zapamiętaj jeszcze jedną zasadę na budowie.
    Dopóki ty trzymasz pieniądze w ręce to ty dyktujesz warunki
    a wykonawców na budowę to jest na pęczki .
    Zapłata zawsze PO ROBOCIE .
    Jak fachowcy chcą zaliczkę to mów , że poszukasz kogoś innego.
    To działa .

  • 4. Data: 2003-01-25 16:59:18
    Od: "Buzz" <K...@a...waw.pl>

    zgoda: umowa na 2500 pln
    "fachowiec" mógłby domagać się więcej, ale musi udowodnić nakłady konieczne.
    natomiast 2500 musisz zaplacic. Wiecej niech udowadnia przed sądem

  • 5. Data: 2003-01-25 18:22:11
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Junior nie wprowadzaj Gumisia w błąd .
    Zaplata 2500 zł może mieć miejsce
    jeśli wykonawca uzyska potwierdzenie Odbioru Technicznego Zakładu
    Energetycznego zgodnie z ustną umową .Jeśli tego nie będzie to należy mu się
    ZERO złotych nawet jeśli zużył swoje materiały .
    Za robotę nie zakończoną nic się nie należy bo gdy przyjdzie inny wykonawca
    kończyć robotę to ma prawo żądać pieniędzy za całość .
    Bez protokółu odbioru końcowego należy pędzić wykonawcę na drzewo.
    Bez grosza .

    Użytkownik Buzz <K...@a...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0ufou$1g11$...@f...acn.pl...