  • 1. Data: 2003-01-25 11:07:28
    Temat: Sprzedaż kilku sztuk prod. a działalność gosp
    Od: "Wiesław Dudek" <w...@p...fm>

    Czyli kilka egzemplarzy własnego programu komputerowego mogę sprzedać np. na
    aukcji w internecie, aby
    sprawdzić czy jest sens zakładać działalność?
    Bardzo mnie interesuje ten temat.

  • 2. Data: 2003-01-25 11:29:49
    Temat: Re: Sprzedaż kilku sztuk prod. a działalność gosp
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Wiesław Dudek" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > aukcji w internecie, aby
    > sprawdzić czy jest sens zakładać działalność?

    dlaczego tymi samymi pytaniami dreczysz kilka grup?
    odpowiedzi z jednej nie wystarcza?

  • 3. Data: 2003-01-25 11:38:26
    Od: "Wiesław Dudek" <w...@p...fm>

    Proszę mi wybaczyć, zauważyłem już, że pewne grupy są odwiedzane praktycznie
    przez te same osoby (pl.soc.prawo i pl.soc.prawo.podatki) i od teraz pytania
    będę zadawał tylko na jednej z nich.
    Tematyka tych grup jest bardzo powiązana ze sobą.

  • 4. Data: 2003-01-25 11:47:38
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    pytania
    > będę zadawał tylko na jednej z nich.
    > Tematyka tych grup jest bardzo powiązana ze sobą.

    mnie bardziej chodzilo o pl.biznes :)