    From: "bubu" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy!!
    Date: Sat, 25 Jan 2003 19:22:11 +0100

    Junior nie wprowadzaj Gumisia w błąd .
    Zaplata 2500 zł może mieć miejsce
    jeśli wykonawca uzyska potwierdzenie Odbioru Technicznego Zakładu
    Energetycznego zgodnie z ustną umową .Jeśli tego nie będzie to należy mu się
    ZERO złotych nawet jeśli zużył swoje materiały .
    Za robotę nie zakończoną nic się nie należy bo gdy przyjdzie inny wykonawca
    kończyć robotę to ma prawo żądać pieniędzy za całość .
    Bez protokółu odbioru końcowego należy pędzić wykonawcę na drzewo.
    Bez grosza .

    Użytkownik Buzz <K...@a...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0ufou$1g11$...@f...acn.pl...