    From: "Gumis" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomocy!!
    Date: Sat, 25 Jan 2003 14:47:27 +0100

    Witam zakladalem prad na dzialce, umuwilismy sie na 2500zl, pod koniec pracy
    fachowiec krzyknal kwote 5000zl, wyrazilem sprzeciw, gdyz jest to ewidentne
    naciagniecie, teraz elektryk powiedzial ze jak nie otrzyma reszty pieniedzy
    to nie uzyskamy odbioru gdyz kwota 1000zl ktora maksymalnie moge mu dac go
    nie satysfakcjonuje.Jestem w kropce i nie wiem co zrobic, pragne nadmienic
    iz umowa byla jedynie slowna ale jezeli nie dam mu pieniedzy nie otrzymam
    odbioru co zrobic w takiej sytuiacji?

    Roki.
    .........::::::::Don't Forget-Life Is A Rollercoaster:::::::........
    GG:1876374