  • 11. Data: 2002-11-27 19:37:14
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    ale pan zaciekly ile panu za to placa?

  • 12. Data: 2002-11-27 19:40:07
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Robert Tomasik wrote:
    > opublikowanie listy adresów e-mail uważanych za należące do spamerów. Każdy

    Dokładnie to robi Polspam, dodatkowo dostarczając do weryfikacji
    dowody spamu. Każdy może zaprotestować, np. jeśli uważa, że dowody
    te są niewłaściwie interpretowane...

    > zainteresowany mógłby listę pobrać i dodać do swoich reguł w programie
    > pocztowym.

    ... z tą różnicą, że użytkownik może zablokować spam _zanim_ go
    ściągnie do domu (tj. blokowanie odbywa się na serwerze pocztowym,
    a przy okazji rzeczywiście utrudnia to życie to spamerom). Oczywiście,
    można tę listę ściągnąć też do domu i blokady dokonywać już u siebie.

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >
    http://lukasz.kozicki.pl/spam/

  • 13. Data: 2002-11-27 19:42:05
    Od: Andrzej Filip <a...@B...pl>

    Piotr Sadowski wrote:

    > prawo pisze Pan, bede wdzieczny za artykul prawny na ktory Pan sie powoluje

    A może pokażesz mi artykul prawny który NAKAZUJE odbieranie poczty [a może
    jeszcze czytanie] ?

    Dostaje normalną pocztą "śmieć reklamowy", rzucam okiem na koperte i wyrzucam
    wprost do kosza [ lub prosze sekretarke by to robiła za mnie ].
    Jaki pragraf złamałem ?

    Co nie jest zakazane jest dozwolone :)

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :

  • 14. Data: 2002-11-27 19:42:30
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <t...@t...mixer.one.pl>

    Użytkownik "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > ale pan zaciekly ile panu za to placa?

    Pewnie nic, a Tobie ile za reklamowanie pcm ?
    Z tego co widze to pcm to się głównie zajmuje mailingami.
    Bardzo fajnie.

    Gosciu, weź się skup teraz, odpowiada się POD postem nie NAD.
    Nad postami odpowiadają tylko spamerzy i analfabeci - może
    teraz zrozumiesz.

    --
    pozdrawiam, fazer
    http://www.mixer.one.pl

  • 15. Data: 2002-11-27 19:46:42
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@n...cy> napisał w wiadomości
    Każdy

    > Dokładnie to robi Polspam, dodatkowo dostarczając do weryfikacji
    > dowody spamu. Każdy może zaprotestować, np. jeśli uważa, że dowody
    > te są niewłaściwie interpretowane...

    nie moze zaprotestowac,tzn moze ale nawet nie odpowiadaja na to

  • 16. Data: 2002-11-27 19:50:51
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Nov 2002 19:08:45 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >zainteresowany mógłby listę pobrać i dodać do swoich reguł w programie

    ROTFL !!! A czym jest polspam !?!?!? To właśnie jest problemem w
    'dyskusji' - niektórzy adwersarze, zwłaszcza przeciwnicy polspamu nie
    mają zielonego pojęcia o jego działaniu.

    >W końcu nie można a'priori założyć, iż wśrod użytkowników serwera
    >fitrującego tego typu przesyłki nie znajdzie się bodaj jeden, który chce
    >otrzymywać reklamy. I co wtedy?

    I znowu brak znajomości tematu. Administrator serwera :

    1. Filtruje na zlecenie pracodawcy, będącego właścicielem serwera
    (serwery korporacyjne). W tym przypadku uzgadnia się white-list
    (adresy zaufane), a czasami także dopuszczalen branże, jakie można
    'przepuścić' do skrzynek pracowników.

    2. W przypadku serwerów publicznych, gdzie utrzymywanie skrzynek jest
    usługą, użytkownicy są:
    a. informowani o filtrowaniu poczty
    b. dostają możliwość włączania/wyłączania filtrów

    Użytkownicy, którzy wyrażają zgodę na filtrowanie, nie mają
    najmniejszej ochoty na otrzymywanie ofert wszelakich, gdyż posiadają
    na tyle dużo szarych komórek, by samodzielnie poszukać w sieci rzeczy,
    które ich interesują. Dlatego ciągłe używanie argumentu, że
    administratorzy pozbawiają klientów dostępu do informacji, jest po
    prostu śmieszne.

    GL

  • 17. Data: 2002-11-27 19:51:16
    Od: TOMq_ <TOMq_@[no-spam]poczta.onet.pl>

    Piotr Sadowski |p...@f...pl| w <3...@n...home.net.pl> napisał(a):

    > prawo pisze Pan, bede wdzieczny za artykul prawny na ktory Pan sie powoluje

    a prosze pokazac PRAWO KTORE MI TEGO ZAKAZUJE ?
    Infantylne ROTFL

    --
    pozdrawiam TOMq_

  • 18. Data: 2002-11-27 19:53:00
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!! [good practice]
    Od: Andrzej Filip <a...@B...pl>

    Grzegorz Krzemieniecki <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > [...]
    > czy kontrolowanie wiadomości przesyłanych pocztą elektroniczną i ich
    > kasowanie przez administratorów niektórych serwerów, narusza ogólnie przyjęte
    > procedury korzystania z zasobów sieci i zasady wymiany informacji???

    Jeśli będziesz protestował przeciwko KASOWANIU bez powiadomienia ani nadawcy ani
    odbiorcy to cię nawet popre. W każdym innym przypadku życze ci wielu "znajomych"
    w korei lub innych krajach wschodzącego spamu.
    P.S.
    A może tak usunienie to NOSPAM ze swojego adresu zanim zaczniesz wysyłać takie
    postingi ? :-)

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :
    Groundskeepers stole the root password

  • 19. Data: 2002-11-27 19:55:33
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Piotr Sadowski wrote:

    > nie moze zaprotestowac,tzn moze ale nawet nie odpowiadaja na to

    FAQ, q. 19:
    "[...] Zwykle osoba zgłaszająca pomyłkę uważa, że nie spamuje ale nie
    zapoznała się z definicją spamu oraz podanymi zasadami umieszczania
    adresów w naszej bazie. Ze względu na dużą ilość tego typu zgłoszeń,
    w przypadku stwierdzenia zasadności umieszczenia adresu w bazie
    Polspamu nie odpowiadamy na takie listy. [...]"

    FAQ, q. 9:
    "[...] Sprawy takie są wyjaśnianie tak szybko jak to tylko możliwe,
    a omyłkowo dodane adresy są natychmiast usuwane z bazy. [...]"

    Polecam uważną lekturę http://polspam.info/faq.php .

    Ukłony

  • 20. Data: 2002-11-27 20:09:54
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Wed, 27 Nov 2002 17:02:13 +0000 (UTC), "Grzegorz Krzemieniecki"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    [...]

    Ja właściwie to mam tylko takie pytania: czy używanie w adresie
    dodatków typu NOSPAM nie jest działaniem na szkodę wszystkich
    biznesmenów? I czy mówienie nieprawdy nie jest jakimś łamaniem prawa?
    Czy ukrywanie się za NOSPAM jest czymś lepszym, czy może czymś
    gorszym niż za polspamem???

    --
    Wojtek ---(___C'>