  • 31. Data: 2014-02-19 13:27:59
    Temat: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2014 12:35, cef pisze:

    > A to chyba nie widzę wszystkich postów, bo nic sensownego
    > ani od jednej ani drugiej strony nie zauważyłem.
    > (pomijam ten link z wikipedii dla gimnazjalistów)

    Żadnego linku z wikipedii w tym wątku nie podawałem. To po pierwsze. Po
    drugie jakby było dla gimnazjalistów to może i faktycznie dla Radusia
    byłoby za trudne.

    A dla ciebie?

  • 32. Data: 2014-02-19 14:50:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 13:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Żadnego linku z wikipedii w tym wątku nie podawałem. To po pierwsze. Po
    > drugie jakby było dla gimnazjalistów to może i faktycznie dla Radusia
    > byłoby za trudne.
    >
    > A dla ciebie?

    Nie wiem czy mówimy o tym samym, bo pisałeś linki
    (jakoby kilka), a ja widzę tylko jeden post z linkiem do howstuff...
    Jeśli to są niezależne rzetelne źródła, to nie mam pytań.

  • 33. Data: 2014-02-19 15:52:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2014 14:50, cef pisze:

    > Nie wiem czy mówimy o tym samym, bo pisałeś linki
    > (jakoby kilka), a ja widzę tylko jeden post z linkiem do howstuff...
    > Jeśli to są niezależne rzetelne źródła, to nie mam pytań.

    Cóż, inteligentny człowiek zawsze odczuwa potrzebę zadawania pytań,
    zwłaszcza jak coś jest dla niego niejasne...

  • 34. Data: 2014-02-19 16:45:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 15:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, inteligentny człowiek zawsze odczuwa potrzebę zadawania pytań,
    > zwłaszcza jak coś jest dla niego niejasne...

    Mnie akurat wszystko jedno, który z Was ma rację.
    Myślałem tylko, że czegoś nie zauważyłem w Waszym sporze.