  • 21. Data: 2014-02-17 21:02:39
    Temat: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-16 11:14, Aicha pisze:

    > Gender mamy. Rostowski czy Kluzik-Rostkowski, co za różnica.

    Jesteś cudowna :-)
    Dzięki za sprostowanie, bo mi się nie chciało prostować. Przecież
    wiadomo o kogo chodziło.

    --
    animka

  • 22. Data: 2014-02-18 01:46:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-17 13:45, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę. Jedyna
    > niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za znalezienie tego

    I z którego fragmentu tego tekstu wynika że pies będzie szukał tylko
    tego co sam zjada tumanie ?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-02-18 13:33:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.02.2014 01:46, RadoslawF pisze:

    > I z którego fragmentu tego tekstu wynika że pies będzie szukał tylko
    > tego co sam zjada tumanie ?

    Z tego w którym piszesz, gnojku, że pies nie da rady efektywnie pracować
    jak nie będzie konsumował "nagrody". I z twoich poprzednich wypowiedzi
    jasno wynika, smarkaczu, że tą nagrodą wg ciebie miały być porcje ze
    znalezionych narkotyków od których celowo uzależnia się psy, bo inaczej
    by się z szukaniem za bardzo nie fatygowały.

    Natomiast jeśli przez "nagrodę" rozumiesz normalną "nagrodę" używaną
    przy szkoleniu psów (którą może być drobny przysmak lub pochwała czy
    pogłaskanie), to właśnie wycofałeś się ze swojej idiotycznej teorii o
    konieczności uzależniania psów od narkotyków.

  • 24. Data: 2014-02-19 00:46:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-18 13:33, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > znalezionych narkotyków od których celowo uzależnia się psy, bo inaczej
    > by się z szukaniem za bardzo nie fatygowały.

    Tylko taki tuman jak ty mógł wpaść na pomysł karmienia psa dowodem
    rzeczowym.

> [...]
    > pogłaskanie), to właśnie wycofałeś się ze swojej idiotycznej teorii o
    > konieczności uzależniania psów od narkotyków.

    Nie rozumiesz tumanie co czytasz. Ja nie pisze o teorii tylko
    o praktyce.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-02-19 01:40:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.02.2014 00:46, RadoslawF pisze:

    > Tylko taki tuman jak ty mógł wpaść na pomysł karmienia psa dowodem
    > rzeczowym.

    Skąd narkotyki pochodzą jest nieistotne dla zasadniczej kwestii, że
    twoja koncepcja "szkolenia" psów uzależnieniem jest godna największego
    debila na tej ziemi.

    Jak dowodzi tego użycie psów (równie rutynowe i nierzadko znacznie
    bardziej wyczerpujące) do wyszukiwania materiałów wybuchowych czy ofiar
    katastrof - uzależnienie jest całkowicie zbędne do wydajnej pracy tych
    zwierząt.

    Dodatkowo jeśli miałbyś jakiekolwiek pojęcie o zasadzie działania
    narkotyków (polecam chociażby wikipedię - jest mnóstwo nawet obrazkowych
    opisów jak rózne substancje działają na system nerwowy) wiedziałbyś, że
    uzależnienie od szerokiego ich spektrum było by co najmniej trudne (np.
    od trawki ciężko się uzależnić - to już czekolada groźniejsza ;) ) lub
    zwyczajnie katastrofalne dla zdrowia (tempo "zużycia" takich psów byłoby
    bardzo... kosztowne, tak na początek). Nie wspominając o tym, że "na
    głodzie" bardzo łatwo o totalną niestabilność psychiczną (którą notabene
    wyraźnie czuć z twojej strony w postaci chociażby iście panicznego
    ignorowania podstawowych faktów medycznych jak i podstaw logiki) co nie
    jest czymś co jest wskazane w pracy policyjnej - pies policyjny musi być
    znacznie bardziej stabilny psychicznie niż podwórkowy burek.

    > Nie rozumiesz tumanie co czytasz. Ja nie pisze o teorii tylko
    > o praktyce.

    ...którą znasz z...? Może jakichś swoich własnych doświadczeń z
    prochami? Może halucynogenami? To by wiele tłumaczyło...

    PS: http://people.howstuffworks.com/police-dog4.htm

    Jeśli tekst jest dla ciebie za trudny, za drobną opłatą mogę ci zrobić
    tłumaczenie.

  • 26. Data: 2014-02-19 10:57:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-19 01:40, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Skąd narkotyki pochodzą jest nieistotne dla zasadniczej kwestii, że
    > twoja koncepcja "szkolenia" psów uzależnieniem jest godna największego
    > debila na tej ziemi.

    Mylisz się kretynie.

> [...]
    > bardziej wyczerpujące) do wyszukiwania materiałów wybuchowych czy ofiar
    > katastrof - uzależnienie jest całkowicie zbędne do wydajnej pracy tych

    Skoro taki kretyn tak napisał na podstawie swoich doświadczeń
    to pewnie powinienem uwierzyć. Ale kretynom nie wierzę.

> [...]
    > jest czymś co jest wskazane w pracy policyjnej - pies policyjny musi być
    > znacznie bardziej stabilny psychicznie niż podwórkowy burek.

    Bo podwórkowy burek stoi przywiązany na tym podwórku
    a nie chodzi/jest prowadzany miedzy ludźmi. Tylko nie widzę
    rzeczywistego związku z narkotykami.

> [...]
    >
    > PS: http://people.howstuffworks.com/police-dog4.htm
    >
    > Jeśli tekst jest dla ciebie za trudny, za drobną opłatą mogę ci zrobić

    To może tumanie znajdź kogoś kto tobie to przetłumaczy i wytłumaczy.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-02-19 11:16:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2014 10:57, RadoslawF pisze:
    [ciach]

    > To może tumanie znajdź kogoś kto tobie to przetłumaczy i wytłumaczy.
    >

    > Pozdrawiam

    Raduś, w całym tym wątku dobitnie udowodniłeś, że jesteś odpornym na
    wiedzę i trudnym do zarąbania totalnym ignorantem.

    Nie mam cierpliwości dalej ci tłumaczyć. Żyj sobie w tym swoim urojonym
    świecie, gdzie psy policyjne ćpają, świnie latają, a Słońce krąży wokół
    Ziemi.

    Ja tam wolę rzeczywistość, ale wolny kraj...

  • 28. Data: 2014-02-19 12:01:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 11:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie mam cierpliwości dalej ci tłumaczyć.

    A macie cokolwiek na poparcie swoich tez?
    Czy tylko tak sobie wrzucacie nawzajem?

  • 29. Data: 2014-02-19 12:07:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2014 12:01, cef pisze:

    > A macie cokolwiek na poparcie swoich tez?
    > Czy tylko tak sobie wrzucacie nawzajem?

    On ma swoje urojenia i plotki z magla.

    Ja mam rzetelną wiedzę na temat fizjologii ssaków i metod szkolenia
    psów. Nie wspominając już o niezależnych rzetelnych źródłach (LINKI
    PODAWAŁEM!) oraz zwykłej logice (wg Radusia: bez uzależnienia psy by nie
    szukały... ale tylko narkotyków, które najwyraźniej stanowią w jego
    wizji przypadek szczególny, bo w przypadku mat. wybuchowych czy
    zaginionych uzależnienie nie jest potrzebne).

  • 30. Data: 2014-02-19 12:35:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 12:07, Andrzej Lawa pisze:

    > On ma swoje urojenia i plotki z magla.
    >
    > Ja mam rzetelną wiedzę na temat fizjologii ssaków i metod szkolenia
    > psów. Nie wspominając już o niezależnych rzetelnych źródłach (LINKI
    > PODAWAŁEM!)

    A to chyba nie widzę wszystkich postów, bo nic sensownego
    ani od jednej ani drugiej strony nie zauważyłem.
    (pomijam ten link z wikipedii dla gimnazjalistów)