  • 11. Data: 2014-02-15 20:13:23
    Temat: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Feb 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Swoją drogą prohibicja jest wodą na młyn wszelkich mafii,

    Obawiam się że ta prosta prawda jest "za trudna".

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-02-15 21:49:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 15:36, RadoslawF pisze:

    > Pies tylko szkolony nie da rady efektywnie pracować jak człowiek
    > przez 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę.
    > Jedyna niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za
    > znalezienie tego co szuka.

    Mhm. Czyli psy szukające materiałów wybuchowych są od nich uzależnione i
    je zjadają. To wynika z twoich teorii" ;->

  • 13. Data: 2014-02-15 22:22:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-15 21:49, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mhm. Czyli psy szukające materiałów wybuchowych są od nich uzależnione i
    > je zjadają. To wynika z twoich teorii" ;->

    Tylko dla takiego idioty jak ty.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-02-15 22:41:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 22:22, RadoslawF pisze:

    > Tylko dla takiego idioty jak ty.

    Może jednak powinieneś poprosić kogoś dorosłego, żeby pomógł ci czytać?
    (także to co sam piszesz)

    Jest dość oczywiste, że masz z tym poważne problemy,

  • 15. Data: 2014-02-15 22:51:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > przez 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę.
    > Jedyna niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za

    No to, Raduś, przeczytaj sobie swoje brednie jeszcze raz (jak już
    znalazłeś wśród swoich opiekunów kogoś, kto ci w tym pomoże) i
    odpowiedz, od czego są uzależnione psy szukające materiałów wybuchowych?

    Ooo, albo psy szukające ludzi w gruzach lub w śniegu... Strach pomyśleć
    co zjadają po znalezieniu poszukiwanego obiektu, od którego oczywiście
    muszą być uzależnione ;->

  • 16. Data: 2014-02-16 01:29:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-15 22:41, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Może jednak powinieneś poprosić kogoś dorosłego, żeby pomógł ci czytać?
    > (także to co sam piszesz)
    >
    > Jest dość oczywiste, że masz z tym poważne problemy,

    Moje problemy są niczym z problemami idioty któremu się
    zdaje że sam czyta ze zrozumieniem i wymyśla innym ich teorie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-02-16 01:32:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-15 22:51, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No to, Raduś, przeczytaj sobie swoje brednie jeszcze raz (jak już

    Teoria że pies będzie szukał tylko tego co zjada to twoja
    teoria idioto.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-02-16 11:14:45
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-02-15 10:49, cef pisze:

    > Pomijając meritum: czy przekręcanie nazwiska jest jakimś zabiegiem
    > mającym na celu deprecjonowanie samej osoby czy wynika z niewiedzy?
    > (literówkę wykluczam, bo to nie było jeden raz)

    Gender mamy. Rostowski czy Kluzik-Rostkowski, co za różnica.

  • 19. Data: 2014-02-17 13:15:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > przez 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę.
    > Jedyna niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za

    moim zdanie to co wypisujesz to sa brednie...

  • 20. Data: 2014-02-17 13:45:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>