    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Date: Sat, 15 Feb 2014 15:36:32 +0100

    Dnia 2014-02-15 10:16, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Litości... "Działka" jest droga jak jest nielegalna.
    >
    > Produkcja jest stosunkowo tania, stąd krociowe zyski narkobiznesu.
    >
    > Chyba nie sugerujesz że twoja hipotetyczna działka dla psa jest kupowana
    > na czarnym rynku? ;->

    Niczego takiego nie sugerowałem, ale bierzesz pod uwagę że kiedy
    będzie na "emeryturze" jego działki mogą na ten rynek trafić.
    Pies skargi w związku z tym nie napisze na opiekuna.

    > Swoją drogą prohibicja jest wodą na młyn wszelkich mafii, więc tak na
    > prawdę popierający prohibicję chcąc czy nie chcąc popierają mafię.
    >
    > To po pierwsze.
    >
    > Po drugie mam wrażenie, że twoja "teoria" to miejska legenda - psy są
    > szkolone także do wykrywania np. materiałów wybuchowych. Uważasz w
    > związku z tym, że psy są uzależnione od TNT? ;->

    Pies tylko szkolony nie da rady efektywnie pracować jak człowiek
    przez 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę.
    Jedyna niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za
    znalezienie tego co szuka.