    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Date: Sat, 15 Feb 2014 10:16:25 +0100

    W dniu 15.02.2014 10:03, RadoslawF pisze:

    > To jest zwierzę uzależnione od narkotyków i dlatego jest
    > taki skuteczny. Jest niestety kosztowny w utrzymaniu
    > bo musi swoją działkę na czas dostać. Dla niego emerytura

    Litości... "Działka" jest droga jak jest nielegalna.

    Produkcja jest stosunkowo tania, stąd krociowe zyski narkobiznesu.

    Chyba nie sugerujesz że twoja hipotetyczna działka dla psa jest kupowana
    na czarnym rynku? ;->

    Swoją drogą prohibicja jest wodą na młyn wszelkich mafii, więc tak na
    prawdę popierający prohibicję chcąc czy nie chcąc popierają mafię.

    To po pierwsze.

    Po drugie mam wrażenie, że twoja "teoria" to miejska legenda - psy są
    szkolone także do wykrywania np. materiałów wybuchowych. Uważasz w
    związku z tym, że psy są uzależnione od TNT? ;->