  • 1. Data: 2002-02-27 15:27:42
    Temat: Polski kierowca w zagranicznym samochodzie na polskich drogach...
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    Witam,

    Czy ktos moze bedzie tak mily i powie mi gdzie mozna o tym poczytac?
    Najlepiej z podstawami prawnymi...

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 2. Data: 2002-02-27 15:39:54
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik B.K. <b...@b...gnet666.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5itq7$rli$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos moze bedzie tak mily i powie mi gdzie mozna o tym poczytac?
    > Najlepiej z podstawami prawnymi...

    AFAIK prawo celne.

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-27 15:46:29
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Prawo celne
    Prawo o ruchu drogowym

  • 4. Data: 2002-02-27 16:18:38
    Od: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>

    jakie sa kary jesli ktos jezdzi takim samochodem ?

    ----
    Arek

  • 5. Data: 2002-02-27 16:23:01
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Arek <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@m...zedz.net...
    > jakie sa kary jesli ktos jezdzi takim samochodem ?

    Jak bedziesz ministrem w kancelarii prezydenta to raczej nic Ci nie grozi
    :-))
    W pozostalych przypadkach prawdopodobnie jakas upierdliwa procedura
    prawno-celna.

    Karol

  • 6. Data: 2002-02-27 16:26:29
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > jakie sa kary jesli ktos jezdzi takim samochodem ?

    Mysle ze jest kilka procedur rozwiazujacych problem.

    Zlozenie depozytu celnego.
    Zaswiadczenie przedstawicielstwa firmy zagranicznej o czasowym
    uzytkowaniu pojazdu.

    itp.
    Jacek

  • 7. Data: 2002-02-27 17:05:03
    Od: m...@w...pl (marko)

    Sankcja naprawdę jest jedna - konfiskata samochodu
    były juz takie przypadki i nie pomogły tłumaczenia, że tylko na chwilę po
    papierosy itp itd
    zagraniczny samochód albo jest odprawiony do czasowego użytkowania w
    Polsce - zabezpieczenie celne itp, albo
    odprawa w ramach odprawy czasowej z częściowym zwolnieniem od cła - jak
    leasing
    albo jest prywatnym samochodem osoby zagranicznej
    pozdrawiam
    marko

  • 8. Data: 2002-02-27 18:44:50
    Od: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>

    > Jak bedziesz ministrem w kancelarii prezydenta to raczej nic Ci nie grozi
    > :-))

    ;-)

    > W pozostalych przypadkach prawdopodobnie jakas upierdliwa procedura
    > prawno-celna.

    A jesli zaplace clo ale nie chce mi sie rejestrowac na polskie tablice -
    wiecie rozumiecie, kolejki, czepialski diagnosta na badaniach techn. ;-)
    Czyli: clo zaplacone i jezdze sobie sprawnym technicznie samochodem na
    zagranicznych tablicach ktore stracily waznosc. Jezeli grozi mi tylko
    grzywna w sadzie grodzkim mniejsza od kosztu badan technicznych to
    chyba mozna sie zastanawiac ;-)

    ----
    Arek

  • 9. Data: 2002-02-27 18:45:46
    Od: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>

    > Mysle ze jest kilka procedur rozwiazujacych problem.
    >
    > Zlozenie depozytu celnego.
    > Zaswiadczenie przedstawicielstwa firmy zagranicznej o czasowym
    > uzytkowaniu pojazdu.

    Clo zaplacone, tylko tablice zagraniczne. Wczesniej odpowiedzialem
    Karolowi, mozesz sie ustosunkowac ? Dzieki.

    ----
    Arek

  • 10. Data: 2002-02-27 18:56:35
    Od: "B.Caccia" <c...@w...onet.pl>

    A jak się to ma do sytuacji, gdy mąż jest obcokrajowcem i samochód należy do
    wspólnego mienia małżonków (oczywiście auto na obcych numerach)?

    Pozdrawiam

    Beata