  • 1. Data: 2002-02-27 13:06:08
    Temat: długi męża. co robić???
    Od: "DarianJ" <d...@p...onet.pl>

    witam,
    moja znajoma jest w trakcie rozwodu (nie zapadł jeszcze wyrok) problem
    polega na tym, że nie posiada rozdzielności majątkowej natomiast posiada z
    mężem wspólne konto bankowe na którym mąż zrobił max debet. Bank upomina się
    teraz o spłatę zadłużenia ale mąż nie mieszka z nią i nie jest znane miejsce
    jego pobytu, spotykają się tylko w sądzie dlatego bank rząda właśnie od niej
    spłaty długu. Aby tego było mało to kupił on również kilka telefonów
    komórkowych i teraz przychodzą r-ki na bardzo duże kwoty (oczywiscie one
    przestana przychodzić jak operator zablokuje numer) ale co zrobić z
    istniejącym już długiem.
    Moje pytanie jak się zabezpieczyć na przyszłość żeby nie odpowiadać za długi
    męża(w jej przypadku) i czy można się jakoś wymigać od nieodpowiadania za te
    długi ktore już aktualnie są.
    Sprawa jest o tyle pilna gdyż te długi cały czas rosną.
    Jeżeli ktoś jest zorientowany co w takim przypadku robić to bardzo proszę o
    wszelkie informacje.
    Z góry serdeczne dzięki.
    darek

  • 2. Data: 2002-02-27 14:53:24
    Temat: Re: długi męża. co robić???
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, DarianJ wrote:

    > Moje pytanie jak się zabezpieczyć na przyszłość żeby nie odpowiadać za długi
    > męża(w jej przypadku) i czy można się jakoś wymigać od nieodpowiadania za te
    > długi ktore już aktualnie są.

    Było 85759394 razy omawiane - art. 41 ust. 3 KRO.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-28 09:46:10
    Od: "DarianJ" <d...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    st...

> [...]
    > "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.
    > We're English, and the English are best at everything." [W. Golding,

    nie wiedziałem że aż tyle ludzi ma z tym problemy, ale za informacje wielkie
    dzięki.
    darek