  • 1. Data: 2002-02-27 12:56:01
    Temat: boukun contra germanska Hedora
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Jaroslaw
    Niedzwiecki
    Erlenbach, 10.02.2002
    Erlenweg 12
    63906 Erlenbach

    Amtsgericht Obernburg a. M.
    Römerstr. 80
    63785 Obernburg a. M.

    Az.: 1 Ls 110 Js 16448/00

    (Polnisch)

    SKARGA PRZECIWNA

    W zwiazku z represjonowaniem mojej osoby jak i rowniez mojej rodziny przez
    niemieckie organa represyjne, wnosze na Republike Federalna Niemiec skarge
    przeciwna za propagowanie polityki rasistowskiej i stosowanie w tym celu
    prawniczych matactw, oraz uzasadniam ja nastepujaco:

    Nie ulega watpliwosci, ze przesladowanie mojej osoby ma na celu wyciszenie
    naglasnianej przeze mnie, prowadzonej obecnie przez panstwo niemieckie
    rasistowskiej polityki wobec obcokrajowcow. Bezzasadne pozbawienie mnie
    rodzinnego komputera ma na celu rowniez utrudnianie i inwigilowanie moich
    procesowych krokow przed niemieckimi sadami, przewaznie sadami socjalnymi
    (spolecznymi).
    Moje angazowanie sie w dyskusjach na polskich grupach dyskusyjnych, mialo
    posrednio na celu reklamowanie mojej strony internetowej http://home.t-
    online.de/home/boukun/, na ktorej to udowadniam, iz poprzez niemieckie ustawy
    narodowe instrumentalizuje sie nienawisc do obcokrajowcow i poniza tychze przez
    duskryminujace, rasistowskie ustawy. Strona ta byla sola w oku niemieckiej
    prokuraturze i sadownictwu, totez probowano mnie w rozny sposob zastraszyc,
    abym ja zlikwidowal i przestal reklamowac (vide moje pismo procesowe z dnia
    19.11.2001 r.).
    W zwiazku z powyzszym, przedstawiam dowod; &#8222;Oswiadczenie i samodzielne
    podniesienie dowodu&#8220; z dnia 15.02.2001 r., w ktorym to pismie udowadniam
    prowadzenie m. in. przez niemieckie sady nazistowskiej polityki i tychze
    trudnienie sie matactwami.

    Jednoczesnie wnosze skarge przeciwna przeciwko osobnikowi nieustalonemu blizej,
    uzywajacemu na listach dyskusyjnych pseudonimu &#8222;Realo&#8220;, w zwiazku z
    podzeganiem
    do nienawisci przeciwko Polakom. Osobnik ten propagowal klamstwa dotyczace
    rzekomych zbrodni popelnionych przez Polakow.
    Ostatnio na moja wiadomosc napisana dnia 31.12.2001 roku na grupie
    pl.soc.polityka pt. &#8222;Ziemie odzyskane&#8220;, dyzurny prowokator
    &#8222;Realo&#8220; natychmiast
    wyszedl z ukrycia i podrzucil antypolski list w odpowiedzi. Rowniez w tym samym
    watku, niewiedzac czemu, twierdzil ni stad ni zowad, &#8222;Pan prokurator wyjasni ci

    sprawe szczegolowo. Ma twoj wlasny komputer i specow od odtwarzania skasowanych
    plikow&#8220;. Interesujace, o czym wie niejaki &#8222;Realo&#8220;, o czym ja nie
    mam zielonego
    pojecia?
    Nalezaloby zatem przyjrzec sie glebiej &#8222;pracy&#8220; p. &#8222;Realo&#8220;. W
    tylko
    pieciominutowej pracy badawczej, natrafilem na takie jego nienawistne tematy:
    &#8222;Slaskie sprawy. Przeciwnicy autonomii&#8230;&#8221;.
    &#8220;Unicestwic 20 milionow Polakow&#8221;.
    &#8220;Jak brzmi polski hymn narodowy&#8230;&#8221;.
    Oraz stwierdzenie innego uczestnika polskich grup dyskusyjnych, alias
    &#8220;jacek&#8221;,
    w watku &#8220;daje 100 DM na komp dla boukuna&#8221; o podburzaniu przez
    &#8220;Realo&#8221; jednej
    grupy ludnosci przeciw drugiej, tudziez uwidacznianie tego na jego stronie
    http://user.berlin.de/slaskie.sprawy/.
    Jesli mialoby byc prawda, iz osobnik &#8220;Realo&#8221;, to inoficjalny
    wspolpracownik
    pana Prokuratora z Aschaffenburga o nazwisku Bienart, to nalezaloby wspolczuc
    niemieckiemu wymiarowi sprawiedliwosci, dobieranych sobie wspolpracownikow.

    Poniewaz moje dotychczasowe wnioski nadal zostaly nierozpatrzone, wnosze po raz
    kolejny o ich rozpatrzenie. Jednoczesnie wnosze o dostarczenie mi w jezyku
    polskim aktu oskarzenie, jako ze jest on w obecnym ujeciu dla mnie calkowicie
    niezrozumialy, co twierdzilem juz w pismie do sadu z dnia 15.09.2001 r. Prawo
    to gwarantuje mi Europejska Konwencja Praw Czlowieka. Tylko tak bede mogl sie
    ustosunkowac w pelni do tej marnej prowokacji w tym sfingowanym procesie.
    Jak wczesniej zauwazylem, nie dziwi przesladowanie mnie, czyli Polaka przez
    Niemcow, wszakze na porzadku dziennym, ubliza I poniza sie Polakow w
    niemieckiej telewizji &#8220;Sat 1&#8221; w programie pt. &#8220;Harald Schmidt
    Schow&#8221;, wyzywajac
    m. in. I sugerujac, ze wszyscy Polacy to zlodzieje.
    W programie tym z dnia 30.11.2001 roku &#8220;nawolywano publicznie do nienawisci
    Anglikow&#8221; w szesciu przypadkach, poprzez takie twierdzenia jak np.:
    &#8220;angielskie
    kobiety sa smierdzace itp. &#8230;, zatem nie ma sie co dziwic, ze Anglikow nie
    wzieto na pierwsze miejsce w grupie do mistrzostw swiata w pilce noznej&#8221;.
    Pragnalbym jednoczesnie zwrocic uwage p. Prokuratora na wyswietlany w dniu
    06.02.2002 r. o godz. 23:20 przez stacje telewizyjna SWR amerykanski film pod
    niemiecka nazwa &#8220;Verraten&#8221;. Czyz niemiecka telewizja publiczna nie
    uprawia &#8220;Volksverhetzung&#8221;?
    Przykladow moznaby mnozyc. Ale nie, zamiast zajmowac sie prawdziwymi problemami
    spolecznymi, podrzuca sie &#8222;kukulcze jajo&#8220; ludziom, ktorzy na te problemy
    probuja zwrocic spoleczna uwage.
    Przez takie sfingowane procesy jak ten, probuje sie rowniez odwrocic swiatowa
    uwage, na gnebiace Niemcy kompleksy.
    Prowokacja jest az za nadto widoczna i prymitywna.
    W Polsce trafilaby juz u p. Prokuratora do kosza. Porownaj artykul z &#8222;Tylko
    Polska&#8220; z numeru 5(73)2002 z dnia 29.01.-4.02.2002 pt. &#8222;Leszek Bubel i
    Henryk
    Pajak wygrali z prokuratura&#8220; (str. 1 i 9). Gazete zalaczam wraz z
    ksiazka &#8222;Polski Holokaust...&#8220;, jako dowod wszechwladnego syjonizmu w
    Polsce.
    Jednoczesnie wnosze o przetlumaczenie ksiazki na jezyk niemiecki.
    Zarzucam p. Prokuratorowi z Aschaffenburga wspieranie polskich syjonistow i
    niemieckich rewizjonistow.

    Domagam sie po raz kolejny natychmiastowego zwrotu mojego komputera, ktory nie
    tylko sluzyl do moich prac lecz rowniez calej mojej rodzinie, w tym corce,
    ktora od dluzszego czasu domaga sie korzystania ze swoich gier.

    Z powazaniem

    Jaroslaw Niedzwiecki
    Obronca praw obywatelskich

    W zalaczeniu:
    1. Oswiadczenie i samodzielny przewod dowodowy z dnia 15.02.2001 r.
    2. Wyciag z archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka pt. &#8222;Ziemie
    odzyskane&#8220;.
    3. Wyciag z archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka pt. &#8222;Slaskie
    sprawy. Przeciwnicy autonomii...&#8220;.
    4. Wyciag z archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka pt. &#8220;Unicestwic
    20 milionow Polakow&#8221;.
    5. Wyciag z archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka pt. &#8220;Jak brzmi
    polski hymn narodowy&#8230;&#8221;.
    6. Wyciag z archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka pt. &#8220;daje 100 DM
    na komp dla boukuna&#8221;.
    7. Tygodnik &#8222;Tylko Polska&#8220; nr 5(73)2002.
    8. Ksiazka ks. dr Stanislawa Trzeciaka pt. &#8222;Polski Holokaust &#8211; Talmud o
    gojach a kwestia zydowska w Polsce&#8220; cz. 6.

    Do wiadomosci:
    1. pl.soc.polityka.
    2. pl.soc.polityka.wybory
    3. soc.culture.polish