eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolski kierowca w zagranicznym samochodzie na polskich drogach... › Re: Polski kierowca w zagranicznym samochodzie na polskich drogach...
    From: "Arek" <Use-Author-Supplied-Address-Header@[127.1]>
    Author-Supplied-Address: arek91 <AT> yahoo <DOT> com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polski kierowca w zagranicznym samochodzie na polskich drogach...
    Date: Wed, 27 Feb 2002 19:44:50 +0100 (CET)

    > Jak bedziesz ministrem w kancelarii prezydenta to raczej nic Ci nie grozi
    > :-))

    ;-)

    > W pozostalych przypadkach prawdopodobnie jakas upierdliwa procedura
    > prawno-celna.

    A jesli zaplace clo ale nie chce mi sie rejestrowac na polskie tablice -
    wiecie rozumiecie, kolejki, czepialski diagnosta na badaniach techn. ;-)
    Czyli: clo zaplacone i jezdze sobie sprawnym technicznie samochodem na
    zagranicznych tablicach ktore stracily waznosc. Jezeli grozi mi tylko
    grzywna w sadzie grodzkim mniejsza od kosztu badan technicznych to
    chyba mozna sie zastanawiac ;-)

    ----
    Arek