    From: "Presses" <p...@u...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polisa Posagowa - prosze ocencie stronke.
    Date: Mon, 12 Jun 2006 18:56:24 +0200

    Witam.
    Robie stronke o polisach posagowych i mam prosbe do tych ktorzy juz sa po
    procesach z PZU czy mogli byscie sprawdzic poprawnosc obliczen wykonywanych
    przez kalkulator na tej stornie ?
    Oblicza on ktote jaka powinno wyplacic PZU na podstawie wspolczynnika
    sredniej pensji w czasie zawierania polisy a w czasie jej zakonczenia.
    Dla moich danych wyszlo to samo co zasadzil sad. Ale chcialem sie upewnicz
    czy to jest tylko przypadek czy tez dziala prawidlowo.
    Dzieki z gory wszystkim.
    oto link
    http://www.polisaposagowa.presses.pl/kalkulator.html

    i link do glowej stronki
    http://www.polisaposagowa.presses.pl

    Tam zawarlem informacje co i jak zrobic - po kolei co ja robilem zaczynajac
    odwolywac sie od decyzji PZU w sprawie polisy posagowej az po koniec
    procesu.

    P.s. tak jak pisalem na poczatku kalkulator jest w wersji testowej

    Z gory dzieki za wszelkie uwagi i propozycjie.

    Jarek Wojciechowski - presses