  • 11. Data: 2006-06-03 22:31:27
    Temat: Re: Policyjne patrole z księdzem
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "darek" <ma to w dupie> napisał w wiadomości

    > a moze się zdarzy że owym policjantem będzie jakaś policjantka lat 25
    > cudownej urody
    > plus ksiądz

    Myślisz, że ci od razu ślubu udzieli?

    > życie jest piękne :)

    Jeszcze piękniejsze byłoby, gdyby razem z wielkiej urody policjantką
    jechała - zamiast księdza - atrakcyjna zakonnica.

  • 12. Data: 2006-06-03 22:32:02
    Od: "g1tzb10" <g...@a...net>

    fuga wrote:
> [...]
    > motocyklach. Jedynie zamiast napisu "Policja", na skórzanej kurtce oraz
    > białym kasku księdza widnieć będzie napis "Kapelan" - powiedziała Pajdowska.
    >
    > Stargardzcy policjanci już po raz drugi organizują wspólne patrole z
    > duchownymi. Pierwsze zorganizowano w październiku ubiegłego roku, przed
    > dniem Wszystkich Świętych.
    >
    > Jak wyjaśniła Pajdowska, patrol policjanta i księdza jest odpowiedzią na
    > "niepożądane zachowania kierowców, a zwłaszcza motocyklistów, którzy
    > często łamią przepisy ruchu drogowego narażając życie i zdrowie własne

    Popieram.....
    Fajny pomysl - zamiast mandatu rozgrzeszenie.
    Ksiadz porucha, ksiadz rozgrzeszy.
    Z ksiedzem mozna wszystko.
    g1tzb10

  • 13. Data: 2006-06-04 08:51:48
    Od: "cyc" <b...@b...pl>

    Użytkownik "fuga" <you@.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "niepożądane zachowania kierowców, a zwłaszcza motocyklistów, którzy
    > często łamią przepisy ruchu drogowego narażając życie i zdrowie własne

    Idzie w tym o to aby ksiadz byl tym najwazniejszym i pokazal jaki z Ciebie
    przy nim dupek bo zaden kierowca , nawet jak muzulmaninem nie odwazy sie
    przy policjancie obsobaczyc ksiedza , tylko bedzie na ogol "pilnie " i
    poslusznie go sluchal .

    cyc

  • 14. Data: 2006-06-04 08:58:16
    Od: "cyc" <b...@b...pl>

    > nie jest.
    >
    > ale jest placenie przez podatnikow za randki sekciarza z policjantem w
    > celu indoktrynacji kierowcy-ateisty

    Otoz to .
    Ciekawy jestem ile ksiadz za to otrzymuje wynagrodzenia !!.
    Powiek ktos , ze to czyn spoleczny ?.
    No dobra moze dzis nie otrzymuje ale katecheci i kapelani wszelkiej masci
    tez zazekali sie , ze nie beda brac wynagrodzenia . Czym to sie skonczylo
    wszyscy wiemy .
    Glodz , biskup jeden , po 5 latach " sluzby " w wojsku i otrzymywaniu
    generalskiej gazy , odszedl na emeryture generalska z odprawa wynoszaca
    niemal milion zl !!.
    Czy ten asystent ksiedza w motocyklu , czyli policjant wie o tym , ze wnet
    za usluge jaka ksiadz dzis spolecznie wyswiadcza wnet bedzie bral znacznie
    wiecej niz on ?.
    Potrzeby ksiezy sa nieograniczone a zachlannosc przyslowiowa i od wiekow
    wytykana !.

    cyc

  • 15. Data: 2006-06-04 09:37:18
    Od: Neutralny <b...@W...net>

    cyc wrote:

    > Czy ten asystent ksiedza w motocyklu , czyli policjant wie o tym , ze wnet
    > za usluge jaka ksiadz dzis spolecznie wyswiadcza wnet bedzie bral znacznie
    > wiecej niz on ?.

    A poza tym zostanie odebrane jemu (t.j. "asystentowi")

  • 16. Data: 2006-06-04 09:40:20
    Od: Neutralny <b...@W...net>

    fuga wrote:

    To komu trza teraz "placic" np za przekroczenie predkosci...?

  • 17. Data: 2006-06-04 09:42:34
    Od: Ateista <b...@W...net>

  • 18. Data: 2006-06-04 10:49:54
    Od: ray <r...@w...pl>

    Dnia Sat, 03 Jun 2006 21:32:20 GMT, fuga napisał(a):

> [...]
    > "niepożądane zachowania kierowców, a zwłaszcza motocyklistów, którzy
    > często łamią przepisy ruchu drogowego narażając życie i zdrowie własne

    domagam się aby w ramach wolności wyznania jeździł z nimi także rabin i
    immam :)

    --
    http://codziennikpseudopolityczny.bloog.pl/
    jestem wylewny, bo mnie boli :)

  • 19. Data: 2006-06-04 11:22:46
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "ray" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > domagam się aby w ramach wolności wyznania jeździł z nimi także rabin i
    > immam :)

    Obaj nie są zainteresowani.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2006-06-04 11:50:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:1nk1hvxwvdvt7$.40sjk8g04mhs$.dlg@40tude.net Grzegorz Z.
    <b...@g...pl> pisze:

    > Oni tą szopkę urządzają chyba już drugi raz z rzędu.
    > Zastanawiam się tylko czy to jest zgodne z prawem ?
    Fajny pomysł, nieźle kogoś zakręciło. ;)))
    A czemu miałby być niezgodny z prawem?
    IMO glina może wozić ze sobą katabasa, ale zatrzymany kierowca wcale nie
    musi z nim rozmawiać (z katabasem znaczy). Będzie chciał - jego sprawa, nie
    będzie - zażąda odejścia osoby postronej z miejsca wykonywania czynności
    służbowej. Tylko co wtedy, gdy zatrzymany kierowca będzie księdzem,
    zakonnicą albo zakonnikiem? A jak bedzie rabinem? ;)))
    Niemniej pomysł wart jest rozprzestrzeniania. Na początek można by
    spowodować, aby klechy towarzyszyły komornikom podczas egzekucji. Mogliby
    rozmawiać z dłużnikiem odwracając jego uwagę od czynności komorniczych.
    No to sobie pożartowałem. ;)))

    Jotte