  • 31. Data: 2006-01-11 20:03:50
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:dq3h1q$qfd$4@inews.gazeta.pl...

    > Mogę przywrócić własnym działaniem stan poprzedni, np wyważając drzwi.

    1. Drzwi solidne.
    2. Jest noc, wzywam policję mówiąc, że jakieś bydle się dobija i zakłóca ciszę
    nocną.
    Nadal uważasz, że policji nic do tego, że osoba zameldowana nie może wejść do
    własnego mieszkania ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2006-01-11 20:13:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > 1. Drzwi solidne.

    Trudno.

    > 2. Jest noc, wzywam policję mówiąc, że jakieś bydle się dobija i zakłóca
    > ciszę nocną.
    > Nadal uważasz, że policji nic do tego, że osoba zameldowana nie może
    > wejść do własnego mieszkania ?

    Skąd wniosek że osoba zameldowana wchodzi do własnego mieszkania i że w
    ogóle ma prawo w nim przebywać? W sytuacji gdy można się zameldować
    tymczasowo na podstawie oświadczenia?
    Poza tym to policja ma obowiązek działania tylko i wyłącznie na
    podstawie przepisów, więc wskaż na podstawie których chcesz wprowadzać
    taką osobę do mieszkania. :)

    KG

  • 33. Data: 2006-01-11 20:36:06
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Trudno.

    rotfl
    juz cie widze wywazajacego komukolwiek drzwi zgodnie z prawem
    ... chyba, ze z prawem kaduka lub kadafiego
    hahahahahahahahahahaha

    > Poza tym to policja ma obowiązek działania tylko i wyłącznie na
    > podstawie przepisów, więc wskaż na podstawie których chcesz wprowadzać
    > taką osobę do mieszkania. :)

    a tu masz troche racji :-)
    troche, bo nie odpowiedziales na 1 czesc pytania :P

    --
    pozdro
    ape

  • 34. Data: 2006-01-11 20:50:34
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Nie zastanawiaj się nad tym zeby było zgodnie z prawem tylko zeby było
    skutecznie. Jak sie sytuacja powtórzy to niech znajoma z ciała leżącego w
    przedpokoju wyjmie dokumenty i spali. Jak go policja znajdzie to nie będą się
    mogli dowiedzieć gdzie mieszka i zawiozą do wytrzeźwiałki. Jak to nieciekawy
    człowiek to nie będzie miał czasu i pieniędzy na wyrobienie nowych dokumentów.
    Jak ma klucze to niech wymieni zamki. I nie otwierać po nocy drzwi od
    mieszkania. Wiadomo czy to policjanci czy przebierańcy. Tomek

  • 35. Data: 2006-01-11 21:23:27
    Od: Kein <k...@m...com>

    Macius zechciał(a) własnoręcznie wystukać:

    > [...]

    Zameldowanie pod danym adresem nie stwarza żadnych uprawnień dla osoby
    zameldowanej w tym lokalu.
    Prawo do lokalu jest określone odrębnymi przepisami cywilnoprawnymi.
    Zgoda właściciela (zarządcy) lokalu nie jest wymagana w celu dopełnienia
    obowiązku meldunkowego. Mówi o tym wyrok Trybunału Konstytucyjnego, iż
    zameldowanie pod danym adresem nie jest uzależnione od wykazania prawa do
    przebywania w tym lokalu.
    --
    Kein - czyli nikt ważny.

    'Upojenie zmysłów ma się tak do miłości, jak sen do życia'

  • 36. Data: 2006-01-11 22:05:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 11 Jan 2006 19:44:28 +0100, *ape*
    <news:dq3joc$qto$4@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > dlaczego?
    > za co z pracy?

    Policjanci nia mają prawa odprowadzać pijaczków do domów.

    > przeciez sama im otworzyla i przyjela pakunek!

    No tak :-)
    LOL :-)

    --
    Kaja

  • 37. Data: 2006-01-11 22:18:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ape napisał(a):
    > rotfl
    > juz cie widze wywazajacego komukolwiek drzwi zgodnie z prawem
    > ... chyba, ze z prawem kaduka lub kadafiego

    art.343§2 kodeksu cywilnego

    KG

  • 38. Data: 2006-01-11 23:56:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Taki krótki tekst, a tyle błędów...

    Akulka wrote:
    > Jaja sobie robisz? Tam gdzie jesteś zameldowany masz prawo w nocy o
    > północy wejść,

    Nieprawda.

    > Jeśli
    > mieszkasz u kogoś bez meldunku, to grozi kara pieniężna

    Mówi się grzywna.

    > Z tego co wiem, to obowiązek meldunku powstaje
    > już w chwili zamieszkiwania u danej osoby

    Mówi się w danej miejscowości pod tym samym adresem.

    > dłużej niż 7 dni.

    Mówi się 3 doby. :>

    > A właściciel mieszkania zadecydował - o zameldowaniu

    Nie jemu decydować.

    > Powiedz jej, ze nawet gdy na gapę pojedzie, to do
    > jej domu przyjdzie wezwanie do zapłaty.

    Nie do domu tylko do lubego. I odejdzie a adnotacją "taki tutaj nie
    mieszka".

    > przyda się przy eksmisji...

    Jak się eksmituje kogoś kto w danym mieszkaniu nie mieszka?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 39. Data: 2006-01-12 02:23:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ape wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dq3gjc$rdn$1@inews.gazeta.pl...

    > rzucisz moze jakas podstawa prawna na okolicznosc tego komornika?

    Wyrok sądu przywracający posiadanie.
    Jak zmieniłeś zamki to wejdę w asyscie komornika.

  • 40. Data: 2006-01-12 06:32:09
    Od: Kein <k...@m...com>

    kam zechciał(a) własnoręcznie wystukać:

    > art.343§2 kodeksu cywilnego

    Co ma do tego prawo własności ?
    Zameldowanie i prawo do lokalu to dwie różne rzeczy.