  • 11. Data: 2006-01-26 13:27:49
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > przeciez ukradles, jestes przestepca, rozne sa formy kradziezy, myslisz
    > ze
    > widnows zostal wyczarowany, myslisz ze nikt nie traci na tym
    > ze za darmo jego produktu uzywasz?
    a ja mysle ze nie traci, po prostu nie zarobi. Jak uzyje linucha to tez na tym straci
    bo nie kupilem windows?
    Cieszmy sie ze mamy piratow, bo bez piractwa to jedna plytka CD kosztowalaby 200
    zl... a tak cos jeszcze sciaga w kierunku ziemi monopolistow.

    > dalej
    >
    > jak ja nienawidze takich tekstow, kazdego te same prawo obowiazuje,
    > jezlei
    > potrafisz komus duzemu udowodnic
    > przestepstwo to wystraczy to zglosic na najblizszym post. policji.
    kiedy ostatni raz cos zglaszales?

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    REVOLVER - najnowsze dzieło Guya Richie'go dostępny
    tylko w dobrych sklepach i wypożyczalniach
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Frevolver.html&sid=640

  • 12. Data: 2006-01-26 13:50:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a ja mysle ze nie traci, po prostu nie zarobi.

    na jedno wychodzi

    >Jak uzyje linucha to tez na tym straci bo nie kupilem windows?

    no tu juz za daleko idzieesz,on nie uzywal linuxa a windowsa. Skoro uzywal
    to najwidoczniej potrzebowal a wowczs gdyby nie mial jak ukrasc to bylby
    zmuszony do kupna. Wiec jest strata.

    > kiedy ostatni raz cos zglaszales?

    nie mam takiej potrzeby. Sugerujesz ze nie przyjma zgloszenia? W taki
    przypadku zada sie uzasadneinai na pismie i idzie do wojewodzkiej, pozniej
    ewentualni
    wyzej.

    P.

  • 13. Data: 2006-01-26 16:03:53
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

    A jak cię namierzyli? Handlowałeś tymi programami czy co? Zakapował cię
    ktoś? Coś mi tu nie gra bo policja raczej nie wchodzi sobie od tak do domu -
    musiało już trwać jakieś postępowanie czyli mieli przeciw tobie mocne
    dowody... Co ty na to?

  • 14. Data: 2006-01-26 16:15:34
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/26/2006 11:34 AM, Przemek R... wrote:

    > komputer sluzyl do poplenienia przestepstwa - nabycia oprogramowania,
    > kupienia filmow, bezzasadne bylo by zabranie monitora

    Bez monitora nic nie kupi/ukradnie bo nic nie zobaczy. Bez dysku nie
    odpali systemu (no chyba że jakaś bootowalna dyskietka) a tym bardziej
    nic nie ściągnie. Jednakże zabieranie komputera w całości to debilizm.
    Sam dysk wystarczy - wszak to na nim jest nielegalne oprogramowanie i
    sam w sobie może stanowić dowód bez całej reszty komputera.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 15. Data: 2006-01-26 21:06:21
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    To to jeszcze nic, a jak sie moze czuc jak ci zabiora komputer mimo to ze
    nic na miejscu nie znalezli (bo wszystko legal):(

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 16. Data: 2006-01-26 21:28:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:drasif$s1i$1@news.onet.pl...

    > Bez monitora nic nie kupi/ukradnie bo nic nie zobaczy.

    da rade,

    Bez dysku nie
    > odpali systemu (no chyba że jakaś bootowalna dyskietka) a tym bardziej nic
    > nie ściągnie. Jednakże zabieranie komputera w całości to debilizm.

    tez tak myslalem ale zmeinilem zdanie, po za monitorem i myszka itd
    poniewaz to moze byc co najwyzej przynaleznoscia (art 51 kc)
    a nie czescia skladowa.

    > Sam dysk wystarczy - wszak to na nim jest nielegalne oprogramowanie i sam
    > w sobie może stanowić dowód bez całej reszty komputera.

    tu nie chodzi o dowod a narzedzie sluzace do popelnienia przestepstwa

    P.

  • 17. Data: 2006-01-26 21:29:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "trojden" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >ktoś? Coś mi tu nie gra bo policja raczej nie wchodzi sobie od tak do
    >domu - musiało już trwać jakieś postępowanie czyli mieli przeciw tobie

    przeciez napisal, kuppil spora ilosc filmow na stronie internetowej.

    P.

  • 18. Data: 2006-01-26 21:30:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > To to jeszcze nic, a jak sie moze czuc jak ci zabiora komputer mimo to ze
    > nic na miejscu nie znalezli (bo wszystko legal):(

    nie wiem czy dobrzae kojarze ale pisales o nielegalnymoprogramowaniu i
    przedstawieniu tobie zarzutow, cos teraz krecisz, jezeli na miejscu nie
    pokazales licencji na windowsa to sie nie dziw ze zabrali wcelu sprawdzenia,
    tez bym wtedy zabral.

    P.

  • 19. Data: 2006-01-26 21:33:32
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Przemek pomyliles sie zobacz na nasz nicki:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 20. Data: 2006-01-26 21:45:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek pomyliles sie zobacz na nasz nicki:)

    Jest tu jescze taki Jacek co zaczal z tresciami pornograficznymi, pozniej
    mimo zapewnien iz mial wszystko legalne wyszlo ze posiadfal nielegalny soft
    dlatego pytam:-)

    P.