  • 1. Data: 2006-01-26 09:38:32
    Temat: czy w trakcie postepowania kontrolnego (skarbowego) urzad moze sprawdzic wplywy na moim koncie?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    czy w trakcie postepowania kontrolnego (skarbowego) urzad moze sprawdzic
    wplywy na moim koncie?
    czy w Polsce obowiazuje tajemnica bankowa jak . np w Szwajcarii? czy
    urzednik z US moze po prostu "poprosic" bank o stan mojego konta? mimo iz
    jestem czysty jak lza.

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-26 09:41:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Firme jakas prowadzisz?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-01-26 11:48:31
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    nie najemny jestem,
    kto placi wiecej tam pracuje.

    gringo

  • 4. Data: 2006-01-26 11:59:04
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    "kto placi wiecej tam pracuje".- nie rozumiem tego zwrotu?

    to znaczy pracujesz u kogos i us robi co kontrole jakas?
    jaka?
    czy jestes zarejestrowany i placisz podatki, czy jaka?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2006-01-26 12:14:06
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    robolem jestem i tyle
    a moje pytanie jest czysto teoretyczne.
    dziekuje za zainteresowanie.

    gringo

  • 6. Data: 2006-01-26 12:22:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    gringo77 napisał(a):

    > a moje pytanie jest czysto teoretyczne.
    > dziekuje za zainteresowanie.

    A jakie było pytanie ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 7. Data: 2006-01-26 12:41:11
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    pytanie jest na samej gorze

    gringo

  • 8. Data: 2006-01-26 12:46:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    gringo77 napisał(a):

    > pytanie jest na samej gorze

    A w jakim czytniku ?

  • 9. Data: 2006-01-26 12:58:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gringo77 wrote:
> [...]
    > czy w Polsce obowiazuje tajemnica bankowa jak . np w Szwajcarii? czy
    > urzednik z US moze po prostu "poprosic" bank o stan mojego konta? mimo iz

    Jak masz już kontrolę, to z tą czystością jak łza to chyba ściema.
    Na piśmie o rozpoczęciu kontroli będziesz miał napisanme kto kontroluje
    i co kontroluje.
    I jak najbardziej wyciąg z twojego konta dostaną.

  • 10. Data: 2006-01-26 14:15:27
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    czyli moj sasiad pracujacy w US majacy na mnie haka
    bo kiedys kopnalem jego psa ktory mnie chcial ugryzc
    moze sobie zrobic kontrole mojego konta w banku

    gringo