  • 101. Data: 2019-02-15 18:46:52
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 10:53, J.F. pisze:

    > Nie mowie nie. Dobrze wystarczy ... pod warunkiem, ze nie jest ponizej
    > progu biedy.

    Przecież to średnie 3500 na rękę to jest powyżej mediany. No chyba, że
    uznamy, że ponad 50% żyje poniżej progu biedy. No ale wtedy to trudno -
    kulsony też.

    > ale te 3500 jest na reke, czy na reke bedzie ok 3000 ?
    > Bo ZUS nie placa.

    A na emeryturze zaczynają płacić? Jak nie to bez znaczenia.

    > Ano, duzo sie zmienilo dzieki łunii, ale przeciez nie pilnowala, czy
    > drogowka wystawia mandaty :-)

    Bo to tak nie działa. Ale jak widać działa w inny sposób.

    Shrek

  • 102. Data: 2019-02-15 18:50:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 10:45, J.F. pisze:

    > Skleroza moze mnie mylic, ale jednak zrobili CBA, tu koledzy
    > podpowiadaja ze kare dla dajacego wprowadzili, amnestie za donosik ...
    > jeszcze pare pokazowych spraw i drogowka zaczela sie bac.

    Jeszcze raz - tendencja odwróciła się rok wcześniej. Oni przyszli na
    gotowe i trochę pokrzyczeli.

    > I lekarze tez.

    Lekarze to się ogólnie pisu bali, bo pisory zrobiły gościa z osobistym
    urazem do lekarzy ministrem niesprawiedliwości.

    > Diagnosci na badaniach technicznych samochodow tez.

    Pozwolę sobie sie nie zgodzić. Przecież gdzieś tak 40% samochodów by
    normalnie przeglądu nie przeszło. Łapówką jest po prostu zapłata za
    usługę - przymkniecie oka jest wpisane w cenę - taka urzędowa korupcja.
    Wiem;)

    Shrel

  • 103. Data: 2019-02-15 19:00:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jeszcze raz - tendencja odwróciła się rok wcześniej. Oni przyszli na
    >gotowe i trochę pokrzyczeli.

    Ale to tendencja z doswiadczen wlasnych, czy z tego CPI ?

    >Lekarze to się ogólnie pisu bali, bo pisory zrobiły gościa z
    >osobistym urazem do lekarzy ministrem niesprawiedliwości.

    No to protestowac i strajkowac :-)

> [...]
    >normalnie przeglądu nie przeszło. Łapówką jest po prostu zapłata za
    >usługę - przymkniecie oka jest wpisane w cenę - taka urzędowa

    Ale wczesniej mozna bylo krecic nosem, odeslac dla przykladu,
    zasugerowac cos,
    a potem sie zaczeli bac, ze to prowokacja i zle sie skonczy :-)

    I zostala tylko cena urzedowa i swiadomosc, ze nastepnym razem klient
    nie przyjedzie :-)

    J.

  • 104. Data: 2019-02-15 19:02:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 18:39:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > I słusznie. Natomiast jak szeregowy kulson zacznie zarabiać 0,7 pensji
    > sędziego, to będzie coś nie tak - prawda;)

    Dlatego odgórne określanie który kawałek budżetówki ile będzie zarabiał,
    jest bez sensu. Zawsze będą niezadowoleni. Uważam że należało by
    wprowadzić mechanizm wzajemnego dogadywania się branż budżetówki na
    początku każdego roku budżetowego, kiedy wiadomo już ile jest forsy do
    podziału. Oczywiście, nie mogliby dostać ani grosza dopóki by się nie
    dogadali bo inaczej by mogli się dogadywać do usranej smierci. A nuż by
    się okazało że pracowników budżetówki jest dużo za dużo i warto połowę
    wywalić żeby reszta miała dwa razy lepiej? :)
    A my mielibyśmy z głowy problem kto ważniejszy - sędzia czy lekarz.
    Glina czy salowa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 105. Data: 2019-02-15 19:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2019 o 09:57, J.F. pisze:

    >I słusznie. Natomiast jak szeregowy kulson zacznie zarabiać 0,7
    >pensji sędziego, to będzie coś nie tak - prawda;)

    https://www1.salary.com/NY/Judge-Magistrate-salary.h
    tml

    https://www1.nyc.gov/site/nypd/careers/police-office
    rs/po-benefits.page

    Cos tu nie tak, jesli sie oprzec na tych 100k :-)

    No chyba, zeby tak zmienic zrodlo ...
    https://www1.salary.com/NY/police-officer-salary.htm

    wyglada jakby rozsadniej, szczegolnie patrzac na to, ze w USA prawnicy
    duzo zarabiaja :)

    J.

    Shrek

  • 106. Data: 2019-02-15 19:17:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 18:21, Kviat pisze:

    > Nie po to właśnie płaci się kancelariom prawnym?

    tylko gangsterka za nie nie płaci, gangsterka ma kancelarie p. za
    friko:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 107. Data: 2019-02-15 19:18:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 19:02, Jcek Maciejew pisze:
    > Oczywiście, nie mogliby dostać ani grosza dopóki by się nie
    > dogadali bo inaczej by mogli się dogadywać do usranej smierci.

    fuj wulgarny i prymitywny ten Jcek:)))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 108. Data: 2019-02-15 19:18:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 19:00, J.F. pisze:

    > Ale to tendencja z doswiadczen wlasnych, czy z tego CPI ?

    CPI - z doświadczeń własnych to nie mam tak doskonałej pamięci, żeby
    pamiętać z dokładnością do roku która to rocznica, a ty o takie rzeczy;)

    > Ale wczesniej mozna bylo krecic nosem, odeslac dla przykladu,
    > zasugerowac cos,
    > a potem sie zaczeli bac, ze to prowokacja i zle sie skonczy :-)

    Nie wiem co sugerujesz, ale teraz też można "przejrzeć" samochód
    dojeżdzając na stację innym.

    > I zostala tylko cena urzedowa i swiadomosc, ze nastepnym razem klient
    > nie przyjedzie :-)

    Dokładnie. A kiedyś trzeba było płacić ekstra?

    Shrek

  • 109. Data: 2019-02-15 19:19:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 19:13, J.F. pisze:
    > wyglada jakby rozsadniej, szczegolnie patrzac na to, ze w USA prawnicy
    > duzo zarabiaja

    w Bolanda papugi również nie narzekają:)))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 110. Data: 2019-02-15 21:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://www1.salary.com/NY/Judge-Magistrate-salary.h
    tml

    > https://www1.nyc.gov/site/nypd/careers/police-office
    rs/po-benefits.page

    Judge - avg - 175 243$ Police officer after 5,5yerar 85 292% ponad dwa
    razy mniej po 5 latach. Potencial to sam wiesz;)

    > No chyba, zeby tak zmienic zrodlo ...
    > https://www1.salary.com/NY/police-officer-salary.htm
    >
    > wyglada jakby rozsadniej,

    No właaśnie - porównój porównywalne - a więc z jednego źródła. Ponad
    trzy razy mniej - IMHO rozsądnie.

    Shrek