  • 51. Data: 2006-01-20 21:08:10
    Temat: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > A jak nie śpi, to ma wyskakiwać w biegu, czy łapać za hamulec ręczny,
    > żeby kierowca zwolnił?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Justyna

    Ma powiedzieć kierowcy że jak nie zwolni to ma go wysadzić na najbliższym
    przystanku, dworcu itp. Albo żeby zdeponował u niego z 300 złotych na ewentualny
    mandat. Takie postępowanie to nie abstrakcja. Przynajmniej ja raz je
    przećwiczyłem na zywym organiźnie. Kierowca taksówki jechał tak że poprosilem
    zeby się zatrzymał. Zaproponowałem mu potem dwa rozwiązania. Pierwsze że nic nie
    płacę. A drugie ze płacę pod warunkiem ze zawoła policję, której opowiem co
    widziałem. Durną miał minę ale policji nie wołał. Tomek

  • 52. Data: 2006-01-20 22:53:17
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jaja sobie robisz? matura z religii?

    To nie byłby taki zły pomysł,jeżeli zakres materiału i wymaganej
    wiedzy nie dotyczył tylko i wyłącznie religii katolickiej ale
    dotyczył ogólniej-teologii,taka wiedza jest wg mnie równoprawna z
    każdą inną i ważna.U mnie tak wyglądały zajęcia z religii w
    liceum.Ksiądz nas uczył wiedzy o wszystkich wiekszych religiach, i
    gdy po jakimś czasie miałem okazję te wiedze zweryfikować muszę
    przyznać,że był bezstronny i nie miał zwichnięcia w jednym kierunku.
    Więc jeśli można mieć matury z jakichś pierdół to dlaczego nie z tak
    rozumianej religii?

  • 53. Data: 2006-01-21 17:10:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Ma powiedzieć kierowcy że jak nie zwolni to ma go wysadzić na
    > najbliższym przystanku, dworcu itp. Albo żeby zdeponował u niego z 300
    > złotych na ewentualny mandat.

    No, a on ci powie nie pękaj. I się nie zatrzyma.

    > Takie postępowanie to nie abstrakcja.
    > Przynajmniej ja raz je przećwiczyłem na zywym organiźnie. Kierowca
    > taksówki jechał tak że poprosilem zeby się zatrzymał.

    Taksówkarz świadczy Ci usługę. Wyobraź sobie, że jedziesz z kolegą,
    któremu płacic nie musisz.

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 54. Data: 2006-01-21 19:21:57
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > No, a on ci powie nie pękaj. I się nie zatrzyma.

    > Taksówkarz świadczy Ci usługę. Wyobraź sobie, że jedziesz z kolegą,
> [...]
    Pary już tak się przejechało na drugą stronę. Czy dla Ciebie to ze ktoś Cie
    wiezie darmo jest dostateczny powodem żeby umrzeć?. Ja cenie się trochę wyzej. Tomek

  • 55. Data: 2006-01-22 08:53:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Pary już tak się przejechało na drugą stronę. Czy dla Ciebie to ze
    > ktoś Cie wiezie darmo jest dostateczny powodem żeby umrzeć?. Ja cenie
    > się trochę wyzej. Tomek

    No ba, a wiesz, ilu się przejechało przez to, ze ktos im cała drogę
    zrzędził "nie wyprzedzaj", "zwolnij' ,"o matko', nie skręcaj" "skręć".
    Ja cenie sie na tyle, zeby nie wsiadać do samochodu z idiotami. A jak
    juz z kimś jadę, to mu ufam, a nie denerwuję zrzędzeniem.
    BTW rozmowa jest o karaniu pasażerów. a co w sytuacji, kiedy pasażerem
    jest kilkulatek? Ma on jakikolwiek wpływ na zachowanie kierowcy?
    Bo dorosły teoretycznie moze kierowce zmusic do określonego zachowania,
    a dziecko?
    Justyna

  • 56. Data: 2006-01-24 11:17:13
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 20.01.2006 Pav <n...@z...pl> napisa?/a:

    > To nie by?by taki z?y pomys?,je?eli zakres materia?u i wymaganej
    > wiedzy nie dotyczy? tylko i wy??cznie religii katolickiej ale
    > dotyczy? ogólniej-teologii,taka wiedza jest wg mnie równoprawna z
    > ka?d? inn? i wa?na.U mnie tak wygl?da?y zaj?cia z religii w
    > liceum.Ksi?dz nas uczy? wiedzy o wszystkich wiekszych religiach, i
    > gdy po jakim? czasie mia?em okazj? te wiedze zweryfikowaae musz?
    > przyznaae,?e by? bezstronny i nie mia? zwichni?cia w jednym kierunku.
    > Wi?c je?li mo?na mieae matury z jakich? pierdó? to dlaczego nie z tak
    > rozumianej religii?

    To sie nazywa wtedy religioznawstwo i z tym sie mozna zgodzic.
    Jednakowoz watpie, zeby ksieza na lekcji tegoz "religioznawstwa" nie
    faworyzowali jednej religii.

    --
    Tomasz Trystula