  • 41. Data: 2006-01-19 22:44:56
    Temat: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jaja sobie robisz? matura z religii?

    He he, jeszcze do sredniej mialoby sie wliczac religie.

    Wydaje mi sie ze jest to niezgodne z Konstytucja RP :)

    Jacek

  • 42. Data: 2006-01-20 00:46:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > i to jest bzdura, poczytaj definicje podzegania i pomocnitcta. Czyzby to byl
    > pomysl Pana Ludwiga ?

    Ludwiga Durnia od Kamaszy? Faktycznie, czuć jego sposób 'myślenia'...

  • 43. Data: 2006-01-20 00:51:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Policjanci z Legnicy zapowiadają, że będą karać nie tylko pijanych
    > kierowców ale także podróżujących z nimi pasażerów.

    [ciach]

    Genialne... Ciekaw jestem, jak to odniosą do pasażerów np. kompletnie
    pijanych, których wrzucono śpiących na tylne siedzenie. Sądy dla
    nieletnich też będą miały sporo roobty - jak takie niemowlę nie
    zaprotestuje głośnym wrzaskiem.

    > Zastanawia mnie tylko jedno, jak pasazer ma sprawdzac trzezwosc kierowcy :D

    Oczywiście pan pod-inspektor zafunduje całemu narodowi alkomaty.

    Z własnej pensji najlepiej.

  • 44. Data: 2006-01-20 10:05:30
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jackie napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > szybkość.
    >
    > A jak pasażer śpi? Pytam serio.

    A jak nie śpi, to ma wyskakiwać w biegu, czy łapać za hamulec ręczny,
    żeby kierowca zwolnił?

    Justyna

  • 45. Data: 2006-01-20 11:07:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heming heming@wytnij_to.gazeta.pl ...

    > Ciekawe na czym to pomocnictwo miałoby polegać?

    to zalezy, jak kierowca bedzie miał 0,6 to wiadomo ze to nie przejdzie, ale
    jak miał 2,5 i pomagałes mu wsiasc do auta to dlaczego nie...

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock

  • 46. Data: 2006-01-20 12:24:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > to zalezy, jak kierowca bedzie miał 0,6 to wiadomo ze to nie przejdzie, ale
    > jak miał 2,5 i pomagałes mu wsiasc do auta to dlaczego nie...

    A jak, przepraszam bardzo, chciałbyś udowodnić, że pasażer pomagał wsiąść?

    Pomijając przyłapanie na gorącym uczynku (tj. podczas wsiadania).

  • 47. Data: 2006-01-20 13:15:44
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pomijając przyłapanie na gorącym uczynku (tj. podczas wsiadania).

    Ale samo wsiadanie nie jest przestepstwem :) Dopiero jak kluczyki
    wladuje do stacyjki to juz mozna mowic o popelnieniu przestepstwa.

    Jacek

  • 48. Data: 2006-01-20 13:16:56
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Oczywiście pan pod-inspektor zafunduje całemu narodowi alkomaty.
    >
    > Z własnej pensji najlepiej.

    Obowiazek posiadania alkomatow :)

    I teraz co mam robic wsiadajac do pojazdu KM? Udac sie do kierowcy i
    sprawdzic jego trzezwosc?? To kazdy z pasazerow musi to zrobic :)

    Jacek

  • 49. Data: 2006-01-20 15:13:34
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/20/2006 2:16 PM, castrol wrote:

    > I teraz co mam robic wsiadajac do pojazdu KM? Udac sie do kierowcy i
    > sprawdzic jego trzezwosc?? To kazdy z pasazerow musi to zrobic :)

    W godzinach szczytu gość by się chyba zadmuchał na śmierć a autobus stał
    by na przystanku 30 minut, żeby kierowca dmuchnął w alkomaty wszystkich
    wsiadających :P. Poszedł bym dalej nawet. Proponuję dorzucić obowiązek
    dla pasażerów aby byli zobowiązani sprawdzania sobie nawzajem czy
    wszystkie alkomaty mają homologację. Bez homologacji - wynik nieważny
    :PPP :-))

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 50. Data: 2006-01-20 21:02:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Ale samo wsiadanie nie jest przestepstwem :) Dopiero jak kluczyki
    > wladuje do stacyjki to juz mozna mowic o popelnieniu przestepstwa.

    Ale jak już jadą, a policjant nie widział sceny wsiadania, to jak może
    takie pomocnictwo udowodnić?

    No, chyba że znajdzie kamerę (hehe) albo świadków (2xhehe).