  • 1. Data: 2006-01-19 11:35:10
    Temat: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Niezle sie usmialem jak przeczytalem to:
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8158147&rfbawp=1137670441.517&ticaid=1edd

    Policjanci z Legnicy zapowiadają, że będą karać nie tylko pijanych
    kierowców ale także podróżujących z nimi pasażerów.

    Jak mówi podinsp. Krzysztof Majewski - w świetle obowiązującego prawa -
    pasażerowie, którzy zgadzają się na jazdę z pijanym kierowcą aprobują
    łamanie prawa. Wyjaśnił też, że policja będzie działać w oparciu o
    pragraf o podżeganiu i pomocnictwie.

    Policjanci przyznają, że taka interpretacja prawa może budzić
    kontrowersje. Jednak propozycja karania pasażerów - po długich analizach
    - zyskała aprobatę legnickich prokuratorów.

    Zastanawia mnie tylko jedno, jak pasazer ma sprawdzac trzezwosc kierowcy :D

    Jacek

  • 2. Data: 2006-01-19 11:42:46
    Od: "Dawid" <j...@w...pl>

    wg. mnie jest to dobre rozwiazanie, jesli chodzi o samochody osobowe bo z
    autobusem to juz gorzej :D

  • 3. Data: 2006-01-19 12:00:40
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    Wyjaśnił też, że policja będzie działać w oparciu o
    > pragraf o podżeganiu i pomocnictwie.

    Ciekawe na czym to pomocnictwo miałoby polegać? A z podżeganiem to już
    kompletna bzdura. Jak to w praktycę chcieliby udowodnić?

  • 4. Data: 2006-01-19 12:05:01
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ciekawe na czym to pomocnictwo miałoby polegać?

    Wsadzili go do samochodu ;P

    Aga

  • 5. Data: 2006-01-19 12:06:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Heming napisał(a):

    > Ciekawe na czym to pomocnictwo miałoby polegać? A z podżeganiem to już
    > kompletna bzdura. Jak to w praktycę chcieliby udowodnić?

    Nie wiem jak udowodnić, ale gdybym był "takim" pasażerem, to
    najprostszą wymówką jest info, że lekarzem nie jestem, alkomatu
    nie posiadam, nie zauważyłem żadnych objawów bycia pijanym w
    zachowaniu kierowcy ...

    Oj będą się pałować w sądach, będą ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 6. Data: 2006-01-19 12:24:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymówką jest info, że lekarzem nie jestem, alkomatu nie posiadam, nie
    > zauważyłem żadnych objawów bycia pijanym w zachowaniu kierowcy ...

    Gorzej, jak pasażer jest bardziej pijany. :) IMO to się nie przyjmie, bo
    pasażera nie musi posiadać dokumentów. To ciekawe komu dadzą mandat. :)

  • 7. Data: 2006-01-19 13:03:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wg. mnie jest to dobre rozwiazanie, jesli chodzi o samochody osobowe bo z
    > autobusem to juz gorzej :D

    dobre ale bzdurne, jstem ciekaw z jakiego to niby paragrafu beda karac?
    konretnie

  • 8. Data: 2006-01-19 13:03:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wymówką jest info, że lekarzem nie jestem, alkomatu nie posiadam, nie
    > zauważyłem żadnych objawów bycia pijanym w zachowaniu kierowcy ...

    nawet jakbys poczul to to ni jest ani pomocnitctwo ani podzeganie

  • 9. Data: 2006-01-19 13:04:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gorzej, jak pasażer jest bardziej pijany. :)

    no i ? jestem pasazerem jstem pijany jade z clowiekiem nawalonymjak swinia,
    jaki zarzut konretnie mi stawiasz ? Z krotkim uzasadnieniem

    P.

  • 10. Data: 2006-01-19 13:08:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > no i ? jestem pasazerem jstem pijany jade z clowiekiem nawalonymjak swinia,
    > jaki zarzut konretnie mi stawiasz ? Z krotkim uzasadnieniem

    Przeczytaj główny wątek: