  • 31. Data: 2005-08-19 12:43:16
    Temat: Re: Pogryzienie przez psa i nieodpowiedzialny wlasciciel. PROSZE O POMOC.
    Od: "Michał" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    > Heh - pewnie nie ma nic gorszego - niż wystraszony kolarz z ... urazem
    > kto Ci dał jakiekolwiek uprawnienia do prowadzenia pojazdów - czy to
    > mechanicznych czy tez napędzanych siłą mięśni ludzkich?

    Taki mądry a nie wie, że nie trzeba mieć uprawnień do prowadzenia pojazdów
    napędzanych siłą mieśni ludzkich ;-DDDDDDDDDDDDDDDD
    Ubaw pod pachy...

    [ciach_bzdury]

    > Jeżeli jest poza terenem nieruchomości, w sąsiedztwie gdzie przybywają,
    > bądź mogą przebywać ludzie - to powinien być prowadzony na smyczy (moim
    > zdaniem nawet w kagańcu).

    No to powiedz mi po jaką cholerę wysłałeś niepotrzebne 4 posty skoro i tak
    zgadzasz się z moim, i innych grupowiczów, zdaniem, co?

    > A tutaj to sobie podaruj.....
    > Płacę podatek za posiadanie psa,

    Aaa.. Wlasciciel kundla ;-) To trzeba bylo tak od razu ;-))))

    > mam ogrodzoną nieruchomość - mam tabliczkę
    > na wejściu na teren posesji o psie - więc mogę tam go trzymać - a nie
    > jakiś
    > frustrat Twojego pokroju będzie szukał dziury w całym na swoje lęki, zmazy
    > nocne itp.

    Nadal upieram się przy tym, że ty chlopie czytac nie potrafisz...

    > Teren nieruchomości - to nie jest byle gdzie - to jest własność prywatna i
    > można tam trzymać psa.

    Doczytaj (powtórzone już n-ty raz)

    --
    pzdr,