  • 1. Data: 2005-08-17 08:03:25
    Temat: Który Sąd?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Krótkie pytanie do praktyków - do którego sądu złożyć pozew o rozwód, alimenty
    i przyznanie opieki nad dwojgiem dzieci?
    Miejsce zamieszkania małżonków pomiędzy Augustowem a Sejnami, do wyboru są:
    Sąd Okręgowy w Suwałkach
    Sąd Rejonowy w Augustowie
    Sąd Rejonowy w Sejnach
    Sąd Rejonowy w Suwałkach
    Przepraszam za lamerstwo, ale były chyba kiedyś jakieś sądy rodzinne, czy też
    wydziały rodzinne przy sądach. Może ktoś mnie oświecić?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-08-17 11:57:16
    Temat: Re: Który Sąd?
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Czapla napisał(a):
> [...]
    > i przyznanie opieki nad dwojgiem dzieci?
    > Miejsce zamieszkania małżonków pomiędzy Augustowem a Sejnami, do wyboru są:

    do tego.
    W sprawach o rozwód właściwe są SO

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.