  • 1. Data: 2007-12-31 18:56:42
    Temat: Podział majątku po rozwodzie
    Od: Przemek <c...@p...no.pf.spam.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie czy sprawa cywilna o podział majątku może odbyć się
    bez jednej ze stron? Osoba ta przebywa za granicą obiera wezwania, ale
    nie chce się stawić?

    Dzięki za odpowiedź

    ---------
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2008-01-01 19:55:16
    Temat: Re: Podział majątku po rozwodzie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek pisze:

    > Mam takie pytanie czy sprawa cywilna o podział majątku może odbyć się
    > bez jednej ze stron? Osoba ta przebywa za granicą obiera wezwania, ale
    > nie chce się stawić?

    Może.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-01-02 06:00:09
    Od: Przemek <c...@n...poczta.spam.pf.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Może.

    Mam jeszcze jedno pytanie jak długo może trwać taki podział majątku pod
    nieobecność jednej ze stron?

    Przemek

  • 4. Data: 2008-01-02 07:08:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek pisze:
    > Mam jeszcze jedno pytanie jak długo może trwać taki podział majątku pod
    > nieobecność jednej ze stron?

    Na to pytanie nie ma odpowiedzi.
    Ale według mnie to że jedna strona zachowuje się pasywnie tylko ułatwia
    podział majątku, a więc skraca długość postępowania.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 5. Data: 2008-01-02 18:42:40
    Od: Przemek <c...@n...poczta.spam.pf.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Na to pytanie nie ma odpowiedzi.
    > Ale według mnie to że jedna strona zachowuje się pasywnie tylko ułatwia
    > podział majątku, a więc skraca długość postępowania.

    Został kupiony samochód na kredyt. Spłacany jest już od dłuższego czasu
    przez jedną ze stron, druga ze stron nie płaci rat ani żadnych innych
    opłat eksploatacyjnych. Strona, która płaci raty nie chce tego samochodu
    i chce go sprzedać aby nie płacić rat.

    Czy jedynym możliwym wyjściem z takiej sytuacji to podział majątku gdzie
    samochód zostanie przyznany jednej ze stron?

    Przemek

  • 6. Data: 2008-01-02 19:19:37
    Od: "lux" <b...@b...servera>

    osoba która go dostanie moze go sama sprzedac.

    --
    lux

  • 7. Data: 2008-01-02 19:48:37
    Od: Przemek <c...@n...poczta.spam.pf.pl>

    lux napisał(a):
    > osoba która go dostanie moze go sama sprzedac.

    tak dokładnie tak. Ale czy coś wcześniej da się zrobić czy trzeba czekać
    do wyroku?

    Przemek

  • 8. Data: 2008-01-02 19:49:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek pisze:

    > Czy jedynym możliwym wyjściem z takiej sytuacji to podział majątku gdzie
    > samochód zostanie przyznany jednej ze stron?

    Nie jest jedynym, ale najsensowniejszym.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 9. Data: 2008-01-02 20:25:06
    Od: Przemek <c...@n...poczta.spam.pf.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie jest jedynym, ale najsensowniejszym.

    A możesz powiedzieć jakie są inne wyjścia ;)?

    Aha i mam jeszcze jedno pytanie czy jeżeli jedna ze stron ma na siebie
    (a dokładnie na prowadzoną kiedyś przez siebie działalność gospodarczą)
    telefon komórkowy to druga z tych osób musi obecnie płacić za niego
    rachunki. Strony są już po rozwodzie.

    Wielkie dzięki za pomoc i wyjaśnienia.

    Przemek

  • 10. Data: 2008-01-03 16:15:21
    Od: "lux" <b...@b...servera>

> [...]
    > (a dokładnie na prowadzoną kiedyś przez siebie działalność gospodarczą)
    > telefon komórkowy to druga z tych osób musi obecnie płacić za niego
    ====
    nie

    --
    lux