  • 1. Data: 2008-11-14 10:50:02
    Temat: Podwójne ubezpieczenie na życie
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Mam pytanie. Czy jesli mam jedno ubezpieczenie na życie zawarte w związku z
    kredytem hipotecznym a drugie w związku z innym ubepieczeniem (u mnie akurat
    ubepieczenie na życie z funduszem emerytalnym ING) to w przypadku mojej
    śmierci dostanę (znaczy nie ja :)) wypłatę z obu czy tylko jednego. Którego?
    Dziekuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-11-14 10:50:46
    Temat: Re: Podwójne ubezpieczenie na życie
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    > śmierci dostanę (znaczy nie ja :)) wypłatę z obu czy tylko jednego.
    > Którego?

    z obu

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-11-14 10:51:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Agent pisze:
> [...]
    > (u mnie akurat ubepieczenie na życie z funduszem emerytalnym ING) to w
    > przypadku mojej śmierci dostanę (znaczy nie ja :)) wypłatę z obu czy

    Z obu. W przeciwieństwie do ubezpieczeń majątkowych, odszkodowania z
    ubezpieczenia na życie należą się niezależnie od siebie w pełnej wysokości.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-11-14 11:50:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Z obu. W przeciwieństwie do ubezpieczeń majątkowych, odszkodowania z
    > ubezpieczenia na życie należą się niezależnie od siebie w pełnej
    > wysokości.

    Dzięki.

  • 5. Data: 2008-11-14 14:54:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Agent wrote:
> [...]
    > (u mnie akurat ubepieczenie na życie z funduszem emerytalnym ING) to w
    > przypadku mojej śmierci dostanę (znaczy nie ja :)) wypłatę z obu czy

    Obu