  • 1. Data: 2004-05-07 07:21:35
    Temat: Umowa po 1 maja
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Pytanie jest krótkie - czy jeśli miałem 2 umowy na czas określony w tym
    druga kończy się z końcem maja br. to czy na mocy prawa unijnego moają
    prawo dać mi jeswzcze dwie umowy na czas określony?? Nie potrafię
    dokładnie zinterpretować zapisów w tym temacie, proszę o pomoc

    CAT

  • 2. Data: 2004-05-07 07:54:26
    Temat: Re: Umowa po 1 maja
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Catalyst wrote:

> [...]
    > moają prawo dać mi jeswzcze dwie umowy na czas określony?? Nie
    > potrafię dokładnie zinterpretować zapisów w tym temacie, proszę o

    Tak - do limitu liczą się tylko umowa zawarte po 1 maja

  • 3. Data: 2004-05-07 09:33:54
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    jureq wrote:

    > Tak - do limitu liczą się tylko umowa zawarte po 1 maja

    po pierwsze to na mocy polskiego kodeksu pracy,
    po drugie jureq z czego to wynika?

    bo w kodeksie pisze iz przepis ten stosuje sie od dnia wejscia RP do uni
    jednakze dlaczego nie mialby przepis nowoobowiazujacy zaliczac czasokresy
    te przed wejsciem??