  • 1. Data: 2003-10-12 08:57:22
    Temat: Podwojna kara ????
    Od: "beznicka" <a...@p...pl>

    Wlasnie koles dostal wyrok w sadzie grodzkim za jazde po pijaku i kolizje
    jednak na miejscu wypadku nikt go nie zlapal dostal wyrok 600zł grzywny i
    okazuje sie ze policja prowadzi drugie dochodzenie w tej sprawie i kieruje
    sprawe do rejonowki i pytanie czy koles moze dostac drugi wyrok z rejonowki
    za to samo przestepstwo?

  • 2. Data: 2003-10-12 09:35:36
    Temat: Re: Podwojna kara ????
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "beznicka" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazuje sie ze policja prowadzi drugie dochodzenie w tej sprawie i kieruje
    > sprawe do rejonowki i pytanie czy koles moze dostac drugi wyrok z

    Kolizja to wykroczenie( i stąd kara grzywny) a jazda "po pijaku" to
    przestępstwo i stąd sprawa w sądzie rejonowym.

    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-13 00:21:37
    Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osobnik znany jako beznicka mieszkający pod adresem <a...@p...pl> w
    poście bmb52i$hjv$...@a...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> [...]
    > tej sprawie i kieruje sprawe do rejonowki i pytanie czy koles moze
    > dostac drugi wyrok z rejonowki za to samo przestepstwo?

    IMHO powinni go ścigać i _ukarać_ wszyscy, ktorzy tylko majamożliwość.
    Swoja drogą gratuluję kolegów ;-(
    Xena

  • 4. Data: 2003-10-13 07:35:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bmcrdp$j3c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > IMHO powinni go ścigać i _ukarać_ wszyscy, ktorzy tylko majamożliwość.
    > Swoja drogą gratuluję kolegów ;-(

    NTG!
    Idź na pl.soc.dewocja lub pl.rec.moralizatorzy.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-13 11:56:21
    Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osobnik znany jako Leszek mieszkający pod adresem
    <l...@p...fm> w poście bmdkkh$u2h$...@t...icpnet.pl
    napisał w ten deseń:
    > Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bmcrdp$j3c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > NTG!
    > Idź na pl.soc.dewocja lub pl.rec.moralizatorzy.

    Akurat tu pozostanę. Dlaczego? bo nie uważam, żeby to było zwykłe
    "trucie dupy". Jeżdzenia po pijoku nie toleruje i uważam za najgorsza i
    najgłupszą rzecz jaką mozna zrobić. I za kretrynizm uważam próbę
    pomagania i ratowania osoby, która się tak nieodpowiedzialnie zachowuje.
    Masz inne zdanie - wolno ci, żyjemy ponoc w wolnym kraju, ale z
    niecierpliwościa będę czekać az napiszesz posta, że twój kolega jadąc po
    wypiciu przejechał ci po nogach i jeździsz na wózku. Może wtedy
    zrozumiesz, choć nie sądzę, mózg masz chyba wystarczająco rozpłaszczony.
    nie pozdr
    Xena

  • 6. Data: 2003-10-13 14:12:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bme5ac$in9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

    > niecierpliwościa będę czekać az napiszesz posta, że twój kolega jadąc po
    > wypiciu przejechał ci po nogach i jeździsz na wózku.

    Nie.Nawet wtedy nie napiszę bo ta grupa poświęcona jest prawu a nie
    wylewaniu żali, dewocji, religii, kulinariom ani wielu innym rzeczom.

    > Może wtedy zrozumiesz, choć nie sądzę, mózg masz chyba wystarczająco
    rozpłaszczony.

    A ja sądzę że jesteś wystarczającą chamką aby cię ignorować.
    Chamstwa nie znoszę bardziej od jazdy po pijanemu.
    Pijak wytrzeźwieje a ty niewychowną chamką pozostaniesz.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-13 22:40:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, Jan wrote:

    >+ Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> [...]
    >+ > A ja sądzę że jesteś wystarczającą chamką aby cię ignorować.
    [...]
    >+ > "Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora"
    >+
    >+ Czy czasami czytasz WLASNA sygnaturke ?

    RRRRRRROTFL :)

    pozdrowienia, dla wszystkich :) Gotfryd

  • 8. Data: 2003-10-14 17:31:05
    Od: "Jan" <j...@g...pl>

  • 9. Data: 2003-10-14 17:56:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jan" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy czasami czytasz WLASNA sygnaturke ?

    Oczywiście. Jest dedykowana przeciwnikom;)))

    Pozdr
    Leszek