  • 1. Data: 2005-08-23 17:22:31
    Temat: Podrobienie podpisu
    Od: "Patrycja" <p...@o...pl>

    Napisze jak owa sprawa wyglądała.Dzisiaj do mojej skrzynki listonosz przyniósł
    POKWITOWANIE ODBIORU- pokwitowanie które nie zostało wypełnione przezemnie- a
    były tam moje dane- i według tego ja jestem nadawcą a odbiorcą mój mąż.
    Pokwitowanie to dotyczyło przekazu pocztowego na kwotę 400 zł ( w dniu
    5.08.2005 WARSZAWA). Tak jak napisałm ja żadnego przekazu nie wysyłalam to po
    pierwsze i nie jest to moje pismo. Kolejna rzecz ja nie mieszkam w warszawie a
    przekaz wysłany był z warszawy( miejsce aktualnego pobytu mojego męza)
    Najciekawsze jest to ,że mimo tego ,ze odbiorcą owego przekazu jest mój mąz to
    widnieje tam mój podpis( pokwitowanie nastąpiło w miejscu stałego miejsca
    zamieszkania mojego męza czyli w Gdańsk i to niby przezemnie:)).Ja nie mam
    kontaktu z mężem ani z jego rodzicami a tymbardziej nie pojechałabym do jego
    domu do Gdańska. 3 dni po tym jak odbyła sie sprawa o alimenty( rzekome
    pokwitowanie odbioru przezemnie nastapiło 13.08 a 10.08 sierpnia miałam sprawe
    o alimenty)Definitywnie widzę,że podpis został podrobiony przez mojego męza, w
    jakim celu- nie wiem.
    Ja chiałabym teraz całą sprawe wyjasnić w sądzie ale całkowicie nie mam
    pojecia jak zaczać, jakie dokumenty złożyć, co z grafologiem bo nie jest to
    moje pismo a tymbardziej mój podpis.

  • 2. Data: 2005-08-23 20:11:29
    Temat: Re: Podrobienie podpisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ podrobienie podpisu jest pzrestęps6twem niezależnie od celu,
    więc złóż zawiadomienie o przestępstwie.

  • 3. Data: 2005-08-23 20:39:46
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

> [...]

    > Ja chiałabym teraz całą sprawe wyjasnić w sądzie ale całkowicie nie mam
    > pojecia jak zaczać, jakie dokumenty złożyć, co z grafologiem bo nie jest

    Zacznij od wizyty w prokuraturze - tam opisz sytuację, zaznacz że podpis
    jest sfałszowany

    MaW

  • 4. Data: 2005-08-26 13:01:18
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    > przyniósł

    > Zacznij od wizyty w prokuraturze - tam opisz sytuację, zaznacz że podpis
    > jest sfałszowany

    mozesz nawet opisać cała sprawę i wyslac poczta zawiadomienie do prokuratury
    najlepiej zrob xero tego podpisu i dołacz do pisma nie rozpisuj sie zanadto
    tylko powiedz/napisz ze w dniu.... ktos popełnil przestepstwo podrabiajac
    twoj podpis i kogo o to podejżewasz- z wnioskiem o sciganie.
    to i tak jest sprawa scigana z urzedu tkze musza sie tym zajac.
    potem dostaniesz wezwanie na Policje i tam zlozysz obszerniejsze
    wyjasnienia.
    pzdr.

  • 5. Data: 2005-08-26 15:52:10
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Patrycja napisał(a):
> [...]
    > były tam moje dane- i według tego ja jestem nadawcą a odbiorcą mój mąż.

    Czyli Ty wysłałaś mężowi pieniądze, tak?

    > Najciekawsze jest to ,że mimo tego ,ze odbiorcą owego przekazu jest mój mąz to
    > widnieje tam mój podpis( pokwitowanie nastąpiło w miejscu stałego miejsca
    > zamieszkania mojego męza czyli w Gdańsk i to niby przezemnie:)).

    Ty i maż macie różne nazwiska, czy wpisano tez imię?

> [...]
    > o alimenty)Definitywnie widzę,że podpis został podrobiony przez mojego męza, w

    Zgodnie z tym wysłałaś pieniądze męzowi, a później sama je odebrałaś :D
    Ech ten chwiejny charakter kobiet :D

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75