  • 1. Data: 2005-08-23 15:46:09
    Temat: Otwieranie paczek na UP...
    Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl>

    Witam,

    Takie pytanko mam, pracownica poczty nie chce pozwolić na komisyjne
    otworzenie przesyłki celem sprawdzenia zawartości. Jakiś czas temu nie
    miałem z tym problemu (zamiawiałem telefon komórkowy i normalnie otworzyłem
    paczkę przed zapłaceniem, kilka innych cenniejszych przedmiotów również).
    Czy się coś pozmieniało ? Może macie jakiś link do paragrafu na to ;-) żebym
    mógł wydrukować i jutro się tym argumentować, bo powiedziałem, że chcę z
    kierownikiem rozmawiać...

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-08-23 16:02:17
    Temat: Re: Otwieranie paczek na UP...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mephisto2oo5 napisał(a):
> [...]
    > mógł wydrukować i jutro się tym argumentować, bo powiedziałem, że chcę z

    Można.

    Dz. U. z 2004r. nr 5 poz. 34

    Link do ustawy na stronie PP:
    http://www.poczta-polska.pl/pliki/rozporz_ministra_i
    nfrastruktury.pdf

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-08-23 16:15:57
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > mógł wydrukować i jutro się tym argumentować, bo powiedziałem, że chcę z

    Ma racje.

    Zaplacisz i dopiero wowczas mozesz żądac komisji. To tak naprawde twoj
    problem, gdyby paczka byla fałszywką, a nie problem poczty.

  • 4. Data: 2005-08-23 16:16:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Ma racje.
    >
    > Zaplacisz i dopiero wowczas mozesz żądac komisji. To tak naprawde twoj
    > problem, gdyby paczka byla fałszywką, a nie problem poczty.

    Rzeczywiście, w poprzednim poście się pomyliłem, choć źródło jest
    poprawne - paczkę można otworzyć komisyjnie dopiero po zapłacie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-08-23 18:21:11
    Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl>

    żebym

    > Rzeczywiście, w poprzednim poście się pomyliłem, choć źródło jest
    > poprawne - paczkę można otworzyć komisyjnie dopiero po zapłacie.

    Ok ja mogę zapłacić ale gdy np. zawartość paczki będzie nie taka jaką ja
    oczekuje to wtedy niech mi oddadzą kasę a przesyłke odsyłają do nadawcy ? o
    to mi chodzi.

  • 6. Data: 2005-08-23 18:53:09
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 23 Aug 2005 20:21:11 +0200,
    Mephisto2oo5 <m...@m...pl> screamed:

    Tak to Ci tylko w Erze...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 20:52:08 user up 10712 days, 8:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    All my life I wanted to be someone; I guess I should have been more specific.

  • 7. Data: 2005-08-23 19:18:27
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Ok ja mogę zapłacić ale gdy np. zawartość paczki będzie nie taka jaką ja
    > oczekuje to wtedy niech mi oddadzą kasę a przesyłke odsyłają do nadawcy ?
    > to mi chodzi.

    Sądzisz że zawartość paczki to problem poczty ?
    I wg Ciebie jak mieli by weryfikować zawartość ?
    (może dostałeś cegłę bo zamówiłeś cegłę ;)
    I kto miał by zapłacić poczcie za "kurs" powrotny?

  • 8. Data: 2005-08-23 19:24:29
    Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl>

    Użytkownik "ElComandante" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sądzisz że zawartość paczki to problem poczty ?
    > I wg Ciebie jak mieli by weryfikować zawartość ?
    > (może dostałeś cegłę bo zamówiłeś cegłę ;)
    > I kto miał by zapłacić poczcie za "kurs" powrotny?

    Nie obchodzi mnie co poczta z tym zrobi, moze sobie nawet d*** podetrzeć
    tym... zamiawiałem komórke, odtwarzacz samochodowy i inne graty i nigdy nie
    było problemu... kładłem kase na blat i otwierałem... a teraz jakby piorun w
    rabarbar, nagle im się odwidziało sprawdzanie przesyłki.

    Pozdr.

  • 9. Data: 2005-08-23 19:33:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mephisto2oo5 napisał(a):

    > Nie obchodzi mnie co poczta z tym zrobi, moze sobie nawet d*** podetrzeć

    Ale to jest tylko i wyłącznie Twój problem. Poczta MOŻE jedynie
    uwiarygodnić zawartość przesyłki.

    > tym... zamiawiałem komórke, odtwarzacz samochodowy i inne graty i nigdy nie
    > było problemu... kładłem kase na blat i otwierałem... a teraz jakby piorun w
    > rabarbar, nagle im się odwidziało sprawdzanie przesyłki.

    Biometr ostatnio szaleje ;-)

    M.

  • 10. Data: 2005-08-23 19:54:06
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Nie obchodzi mnie co poczta z tym zrobi, moze sobie nawet d*** podetrzeć

    Sądzę że poczta wychodzi z tego samego założenia ;)))). Twoja paczka Twój
    problem.
    tj. zapłaciłeś paczka jest Twoja (możesz sobie zaglądać) nie zapłaciłeś
    paczka jest Poczty.

    Zapłać i otwieraj.