  • 11. Data: 2006-01-31 20:50:27
    Temat: Re: Podpisy
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Naiwnosc matką głupich ... w sądzie się wyprze a ty dostaniesz wyrok.

    Nie tylko kupujący dostanie wyrok (posługiwanie się fałszywką), ale też jego
    dziewczyna (fałszowanie). Jeśli sprzedający w sądzie się nie wyprze, nic to
    nie zmienia dla wypełnienia znamion obu przestępstw.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2006-01-31 21:00:25
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>

    > A co mówią w Wydziale Komunikacji spytani o podstawę prawną takich żąsań
    > (ew. jakie jest uzasadnienie decyzji o odmowie zarejestrowania)?

    Nie pytałem...Dlatego pytam Was :-)
    Boa.

  • 13. Data: 2006-01-31 21:04:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pinky5130 [###k...@g...com.###] napisał:

    Wiesz, za coś takiego można iść siedzieć, toteż jeśli nawet tak
    zrobiłeś, to publicznie bym się raczej tym nie chwalił.

  • 14. Data: 2006-01-31 21:42:48
    Od: Pinky5130 <k...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Pinky5130 [###k...@g...com.###] napisał:
    >
    > Wiesz, za coś takiego można iść siedzieć, toteż jeśli nawet tak
    > zrobiłeś, to publicznie bym się raczej tym nie chwalił.

    A co złorzysz doniesienie na policje do prokuratury, samochod
    zarejstrowany od ponad roku, slyszlem o kilku przypadkach takich jak moj
    i nikt zadnych nieprzyjemnosci nie miał.

    --
    PinkY5130
    Wolny Pijanego Mistrza Styl

  • 15. Data: 2006-01-31 22:38:46
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>

    > Wiesz, za coś takiego można iść siedzieć, toteż jeśli nawet tak
    > zrobiłeś, to publicznie bym się raczej tym nie chwalił.

    Nie, nie zrobiłem tego.

    Ale czy ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytanie? ;-)
    Boa.

  • 16. Data: 2006-01-31 23:08:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pinky5130 [###k...@g...com.###] napisał:

    > A co złorzysz doniesienie na policje do prokuratury, samochod
    > zarejstrowany od ponad roku, slyszlem o kilku przypadkach takich jak
    moj
    > i nikt zadnych nieprzyjemnosci nie miał.

    Ja znam kilka osób, które mają zwichrowane życiorysy z tego powodu.
    Pewnie, że nie każdy przypadek jest ujawniany, tym nie mniej sam Twój
    post wyczerpuje już znamiona opisane w art. 255 kk. Poczytaj sobie,
    przemyśl w spokoju ducha i nie wódź na pokuszenie Twoich czytaczy :-)

  • 17. Data: 2006-02-01 10:44:34
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    Sprawa załatwiona, poszedłem bez podpisu na drugi dzień do innego urzędnika
    i nie robił problemów.

    Dziękuję wszystkim za rady.
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 18. Data: 2006-02-01 13:24:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Boa" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawa załatwiona, poszedłem bez podpisu na drugi dzień do innego
    urzędnika
    > i nie robił problemów.

    To teraz złóż skargę na tamtego co robił problemy.

  • 19. Data: 2006-02-04 11:58:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Boa [###u...@u...wroc.usuntopl.###] napisał:

    > Ale czy ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytanie? ;-)

    Chodzi o te podpisy na każdej stronie? Moim zdaniem nie ma takiego
    obowiązku. W praktyce, to ja mam następujący sposób na wydziwiania
    Wydziału Komunikacji. Składasz wniosek o rejestrację kopią. Na kopii
    mają Ci potwierdzić przyjęcie i skoro uważają, ze nie da się
    zarejestrować, tom wydać stosowną decyzję administracyjną - bo
    przecież to postępowanie administracyjne. W 99% wypadków okazuje się,
    że jak ktoś ma już napisać uzasadnienie do swoich wymysłów, to brakuje
    podstawy prawnej i dla świętego spokoju lepiej samochód zarejestrować.
    W 1% wydają decyzje i wówczas można się zastanawiać dopiero, czy mają
    rację.

  • 20. Data: 2006-02-04 15:23:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Boa wrote:

    > Nie pytałem...Dlatego pytam Was :-)

    To była taka subtelna sugestia, żebyś właśnie spytał :)

    Nikt tutaj Ci nie odpowie dlaczego urzędnik sobie ubzdurał taki a nie inny
    warunek. Na pierwszy rzut oka nie ma to podstaw prawnych, ale nie można
    wykluczyć że wczoraj wyszło rozporządzenie unijne regulujące liczbę
    podpisów na umowach, dopuszczalny kolor długopisu itp. Jeśli urzędnik
    uważa, że umowa ma spełniać jakieś warunki, powinien być w stanie podać
    podstawę prawną. Najpóźniej pisząc uzasadnienie decyzji odmownej w sprawie
    złożonego wniosku.

    A jakbyś się spotkał z sytuacją, że urzędnik odmawia w ogóle przyjęcia i
    rozpatrzenia wniosku. Jeśli wniosek nie spełnia jakichś wymogów to decyzja
    może być odmowna, ale przyjmowanie wniosków jest obowiązkiem urzędnika. A o
    niespełnianiu obowiązków mówi art. 231 kk.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>