  • 1. Data: 2006-01-31 13:44:30
    Temat: problem ze sprzedającym
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Licytowałem dziś laptopa
    (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83708688). Minutę przed końcem
    licytacji moja oferta została odwołana. W powodzie jest napisane : "brak
    potwierdzenia". Jednak na aukcji nie ma wzmianki, aby potwierdzić chęć
    licytacji. Mam szanse na jakąś rekompensatę ? Przecież sprzedający złamał
    regulamin odwołując moją ofertę.

  • 2. Data: 2006-01-31 13:57:11
    Temat: Re: problem ze sprzedającym
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

> [...]
    > potwierdzenia". Jednak na aukcji nie ma wzmianki, aby potwierdzić chęć
    > licytacji. Mam szanse na jakąś rekompensatę ? Przecież sprzedający złamał

    jedyne co mozesz zrobic, to poskarzyc sie allegro - ew. takze wziac goscia
    do sadu, bo raczej nie bedzie skory sie ukladac.
    p.
    W,

  • 3. Data: 2006-01-31 14:05:35
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

> [...]
    > licytacji moja oferta została odwołana. W powodzie jest napisane : "brak
    > potwierdzenia". Jednak na aukcji nie ma wzmianki, aby potwierdzić chęć
    ale jest o tym wzmianka w regulaminie allegro
    ARTYKUŁ 8. PRZEBIEG AUKCJI
    8.5. Oferty złożone w czasie aukcji są ważne aż do momentu zamknięcia
    aukcji lub wycofania ich przez Sprzedającego (dopuszczalne powody: prośba
    Licytującego; brak kontaktu z Licytującym, np. z powodu niepoprawnych
    danych; duża liczba komentarzy negatywnych Licytującego lub inna uzasadniona
    przyczyna, dla której nie budzi on zaufania Sprzedającego; kradzież lub
    zniszczenie przedmiotu).

    pozdrawiam
    W,

  • 4. Data: 2006-01-31 14:12:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    patrzac na nick tego kolesia, to co najwyzej sznurowki bym kupil

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-01-31 14:13:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    > (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83708688). Minutę przed końcem
    > licytacji moja oferta została odwołana. W powodzie jest napisane : "brak
    > potwierdzenia".

    Hyhy, miał refleks dzięki któremu IMHO obaj unikneliście większych
    problemów. W każdym razie wszystko jest IMHO zgodnie z zasadami i nie ma
    co tu szukać dziury w całym.

    j.

  • 6. Data: 2006-01-31 14:22:36
    Od: "Misio_Patysio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WirtualnaPolska

> [...]
    > danych; duża liczba komentarzy negatywnych Licytującego lub inna
    > uzasadniona przyczyna, dla której nie budzi on zaufania Sprzedającego;

    a czy przepis nie jest przypadkiem nieprecyzyjny??
    chodzi mi o odwołanie oferty z powodu "sprzedane poza Allegro", bo coraz
    częściej się tego typu ściemy spotyka.

  • 7. Data: 2006-01-31 14:33:26
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Witam. Licytowałem dziś laptopa
    > (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83708688). Minutę przed końcem
    > licytacji moja oferta została odwołana. W powodzie jest napisane : "brak
    > potwierdzenia".
    Człowiek wystawił ogłoszenie na rybkę, a sprzedaje poza allegro.
    > Mam szanse na jakąś rekompensatę ?
    Nie.
    > Przecież sprzedający
    > złamał regulamin odwołując moją ofertę.
    Możesz zgłosić naruszenie zasad.
    Fonon

  • 8. Data: 2006-01-31 14:38:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    qwerty wrote:
> [...]
    > Mam szanse na jakąś rekompensatę ?
    Nie.
    > Przecież sprzedający złamał regulamin odwołując moją ofertę.

    Na razie wysłałem e-maila do allegro. Zobaczymy co ona zrobi.

  • 9. Data: 2006-01-31 14:41:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "W...@w...pl" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > duża liczba komentarzy negatywnych Licytującego lub inna uzasadniona
    > przyczyna, dla której nie budzi on zaufania Sprzedającego; kradzież lub

    No i nie ma się do czego przyczepić. Mam 33 pozytywne komentarze (28 punktów) 0
    negatywów i 0 neutralnych.

  • 10. Data: 2006-02-01 09:30:07
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 sty o godzinie 15:38, na pl.soc.prawo, qwerty napisał(a):

    > Na razie wysłałem e-maila do allegro. Zobaczymy co ona zrobi.
    ^^^
    onO

    ;)

    --