  • 1. Data: 2003-03-25 19:47:51
    Temat: Podpis pod aktem notarialnym
    Od: "Bogumil" <b...@i...pl>

    Witam Was
    Prosze mnie pouczyc czy pod odpisem aktu notarialnego powinny (musza
    byc) podpis'y wszystkich stron czy wystarczy ze sa na orginale (ktorego
    zreszta nie mam). Czy notariusz potwierdza orginal (podpis na odpisie) i
    daje odpisy bez podpisów biorac na siebie pelna odpowiedzialnosc?

    Bogumil
    n...@w...pl

  • 2. Data: 2003-03-25 22:14:15
    Temat: Re: Podpis pod aktem notarialnym
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Bogumil" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zreszta nie mam). Czy notariusz potwierdza orginal (podpis na odpisie) i
    > daje odpisy bez podpisów biorac na siebie pelna odpowiedzialnosc?

    Oryginał leży u notariusza w szafie a w obrocie są odpisy z
    podpisem notariusza, często są to po prostu kserokopie
    oryginału ale też mogą być odpisami z oryginału ze wskazaniem
    przez jakie strony był akt podpisany plus podpis notariusza.
    No i oczywiście pieczęć.
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-03-26 17:52:45
    Od: "Bogumil" <b...@i...pl>

    Jarosław Matejczuk wrote:
> [...]
    > oryginału ale też mogą być odpisami z oryginału ze wskazaniem
    > przez jakie strony był akt podpisany plus podpis notariusza.

    Dziekuje Jarku o to chodzilo
    Bogumil

  • 4. Data: 2003-03-28 06:44:09
    Od: Tadek<n...@c...edu.pl>

    Pod naszym aktem notarialnym (nieruchomość) nie ma w ogóle
    naszych podpisów. Są tylko pieczęcie notariusza. Akt był sporządzony
    w 1990 roku.
    Tadek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-03-28 07:00:58
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Tadek" <n...@c...edu.pl> wrote in message
    > Pod naszym aktem notarialnym (nieruchomość) nie ma w ogóle
    > naszych podpisów. Są tylko pieczęcie notariusza. Akt był sporządzony
    > w 1990 roku.
    > Tadek

    I tak ma być. Bo to co masz jest odpisam aktu notarialnego, a oryginały sa u
    notariusza.
    To notariusz się podpisuje pod tym, że jest to zgodne z oryginałem.
    Tak samo jak nigdy nie masz w ręce świadectwa urodzenia, ślubu itp itd.
    To co jest zawsze jest odpisem.